اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

ترویج سنت حسنه انفاق در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: ترویج سنت حسنه انفاق و کمک به همنوعان را در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

ترویج سنت حسنه انفاق در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در جشن حمایت و گلریزان شهرستان اهر با تأکید بر اینکه انفاق و کمک به همنوع از تأکیدات دین مبین اسلام و برگرفته از قرآن و تأکید ائمه معصومین است، گفت: همه ما باید تلاش کنیم به نحو شایسته این سنت حسنه و احسان و نیکوکاری را در جامعه بیش از پیش ترویج کنیم.

وی افزود: باید با حمد و سپاس از خداوند متعال که نعمت رزق و روزی سالم و تمکن مالی را به ما عنایت فرموده از مال خود در کمک به محرومان و افراد نیازمند استفاده کنیم و افرادی که از بد روزگار و قضا و قدر دچار مشکل و حادثه شده‌اند، یاری کنیم.

این کارشناس دینی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزاری این گونه مراسم را در حمایت از افراد حادثه‌دیده و مشکل‌دار که به علت عدم استطاعت مالی و عدم بضاعت لازم در پرداخت وجه در زندان هستند کاری پسندیده و اسلامی برشمرد و بر تداوم اینگونه مراسم در دستگیری و کمک به افراد نیازمند تأکید کرد.

با رضایت اولیاء دم در مراسم جشن گلریزان یک زندانی  محکوم  به دیه آزاد شد

در سالروز ولایت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در مراسم جشن گلریزان به یمن این روز مبارک حسن شاهوردی‌زاده پدر متوفی که فرزندش در اثر تصادف جان خود را از دست داده بوده و مجرم چندین سال زندانی بود در حضور دادستان با اعلام گذشت از زندان آزاد شد.

به همین مناسبت امام جمعه اهر با تقدیر از نیت خیر‌خواهانه حسن شاهوردی‌زاده این عمل نیکو و پسندیده را نشان از عمق ایمان به ائمه معصومین و اهل بیت(ع) اعلام کرد و افزود: همه باید با ترویج این سنت حسنه در دستگیری از افرادی که ناخواسته دچار اینگونه مشکلات و زندان شده‌اند، یاری کنیم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول