اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار:

مسائل فرهنگی جامعه از دید مسئولان مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: متاسفانه مسائل اجتماعی و فرهنگی مردم و جامعه از دید مسئولان مغفول مانده است.

مسائل فرهنگی جامعه از دید مسئولان مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏‌الاسلام محسن محمدیان ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان گرمسار در محل فرمانداری این شهرستان افزود: دشمن در حال حاضر انحطاط فرهنگی کشور را نشانه گرفته است و ما باید با برنامه‌ریزی مناسب اجتماعی و فرهنگی این توطئه دشمن را خنثی کنیم و از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری کنیم که این متضمن همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی این ماه را فرصتی جهت نیرو گرفتن در مسائل معنوی قرار داده تا انسان‌ها به وسیله جلا دادن قلب و جان خود وسیله هدایت و سعادتمندی خود را به وجود آورند.

محمدیان بیشترین عامل هرج و مرج در مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور را دور افتادن از مسیر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار افزود: متاسفانه بسیاری از مسئولین هنوز به این اعتقاد نرسیده‌اند که ما در جنگ فرهنگی هستیم و باید هوشیار بود.

وی اضافه کرد: درجنگ فرهنگی هم مثل جنگ نظامی باید چشم‌ها را باز کرد و صحنه را شناخت و نباید بدون شناسایی، دیده‌بانی و دانستن وضعیت طرف دیگر جلو رفت.

محمدیان تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر ندانیم که دشمن چکار کار می‌کند و یا از آن که می‌داند فرمان نبریم، از فرمانده فرهنگی دستور نگیریم و یا او از نیروهای فرهنگی استفاده نکند و مانور و سازماندهی را درست انجام ندهیم، پشت سرش شکست است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار کار سازمان تبلیغات اسلامی را هدایت اقشار تاثیرگذار معرفی کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول