اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد خرمشهر:

مهم‌ترین مشکل خبرنگاران دغدغه مالی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: دغدغه مالی و درآمدی مهم‌ترین مشکل خبرنگاران است.

مهم‌ترین مشکل خبرنگاران دغدغه مالی است

محمد جوروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در خرمشهر با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در جامعه رسالت بسیار خطیری را بر عهده داشته و باید در انجام آن با دقت هر چه تمام بکوشند.

وی افزود: خبرنگاران باید رسالت خود را با راهنمایی و راهگشایی و به نفع اهداف متعالی جامعه در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه‌اشان به‌کار گیرند.

خبرنگار می‌تواند جامعه را مدیریت کند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر تصریح کرد: خبرنگار می‌تواند با انعکاس خبر، جامعه را مدیریت کند و در عین حال شأنیت خبر و خبرنگار را محفوظ نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده دلایل مشکل خبرنگاران، تأمین منابع مالی برای گذراندن امور معیشتی زندگی‌شان است، گفت: اگر فرد خبرنگار مشکل و دغدغه منابع مالی و درآمدی داشته باشد مطمئناً در انجام رسالت خطیر خود با مشکل مواجه شده و نمی‌تواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد.

خبرنگار در انعکاس اخبار چون آینه عمل نکند

جوروند عنوان کرد: اینکه می‌گوییم خبرنگار چشم و گوش یک جامعه است را در برخورد با مسائل و مشکلات مردم و انعکاس آن بر رسانه‌ها می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار باید در انعکاس اخبار خود چون آینه عمل نکند، افزود: خبرنگار موظف است برای رفع محرومیت، مشکلات، کمبود و گرفتاری‌های منطقه و شهروندان تلاش کند و در این مسیر کوچک‌ترین ترس و تردیدی به خود راه ندهد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول