اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل استان سمنان اعلام کرد

آمادگی حمل و نقل جاده‏‌ای سمنان برای دور دوم سفرهای تابستانی

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏‌های استان سمنان از آمادگی حمل و نقل جاده‏‌ای سمنان برای پشتیبانی دور دوم سفرهای تابستانی در سال‌جاری خبر داد.

آمادگی حمل و نقل جاده‏‌ای سمنان برای دور دوم سفرهای تابستانی

ایرج دست‏‌نشان امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه اظهار داشت: با اتمام ماه مبارک رمضان و آغاز دوباره سفرهای تابستانی، این اداره کل با برنامه‏‌ریزی و تمهیدات مناسب آمادگی کامل خود را در خدمت‏‌رسانی به مسافران اعلام می‏‌کند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد با انجمن‏‌های صنفی و شرکت‏‌های حمل و نقل مسافر، ابلاغ به شرکت‏‌های حمل و نقل مسافر برای پیش‏‌فروش بلیط به مسافران در دفاتر سطح شهر، پیش‏‌فروش اینترنتی بلیط، افزایش ساعات دفاتر فروش بلیط و اطلاع‏‌رسانی عمومی و مطلوب در خصوص نحوه پیش‏‌فروش بلیط، سرویس‏‌دهی مناسب به مسافران با حداکثر ظرفیت و پیش‏‌بینی سرویس‏‌های کمکی برای زمان‏‌های اوج سفر را از اقدامات این اداره کل برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان برشمرد.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏‌های استان سمنان همچنین با اشاره به اهمیت ایمنی سفرهای تابستانی، هماهنگی با سایر دستگاه‏‌های امدادی عضو کمیته ایمنی حمل و نقل و استقرار در 41 نقطه مصوب شورای مشترک تامین و ترافیک استان، اعزام تیم‏‌های مشترک گشت کنترل نامحسوس با پلیس راه و ... را از تمهیدات لازم در این خصوص دانست.

دست‏‌نشان تصریح کرد: این اداره کل با نصب برچسب ویژه سامانه پیام کوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربری و شرکت‏‌های حمل و نقل مسافر آماده دریافت هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد مسافران از نحوه ارائه خدمات بخش حمل و نقل مسافر جاده‏‌ای در استان سمنان است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‏‌های استان سمنان یادآور شد: استان سمنان با دارا بودن 33 شرکت حمل و نقل فعال و پنج پایانه حمل و نقل مسافر، سالانه بیش از 3 میلیون مسافر را به سراسر کشور جابه‏‌جا می‏‌کند و بیش از 70 درصد ناوگان اتوبوسی موجود استان سمنان اتوبوس ویژه است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول