اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

عملیات احداث پتروشیمی ایلام در حال اجراست

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: با وجود مشکلاتی که این طرح در گذشته داشته اما عملیات احداث پتروشیمی ایلام در حال اجراست.

عملیات احداث پتروشیمی ایلام در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر در نشست بررسی طرح‌های مهر ماندگار استان ایلام اظهار داشت: مجتمع پتروشیمی ایلام یکی از طرح‌های مهم حوزه گازی در استان ایلام است.

وی ادامه داد: این طرح در گذشته با مشکلات مختلفی مواجه شده اما با تدابیر لازم و اندیشیده شده اکنون عملیات اجرایی این طرح در ایلام در حال انجام است.

این مسئول اضافه کرد: این طرح جزو طرح‌های مهر ماندگار بوده و اعتبارات لازم برای تکمیل این مجتمع در نظر گرفته شده و دولت در این راستا عنایت ویژه دارد.

اعلایی تصریح کرد: با توجه به اعتبار کلان 220 میلیون یورویی که برای تکمیل و احداث آن مصوب شده است، امیدواریم که این امر مهم و ارزشمند به تسریع روند اجرا و تکمیل آن ختم شود.

استاندار ایلام گفت: همچنین بدهی‌های این مجتمع به بانک‌های عامل از طریق بانک مرکزی پیگیری شده است که نتیجه نهایی آن در آینده نزدیک حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: قسمت عمده دیگر طرح‌های مهر ماندگار در استان در دو حوزه نیرو و راه قرار گرفته که شامل سدهای سیمره، دویرج، گلال، کنگیر و طرح‌های آبی شامل شبکه آبیاری و زهکشی دویرج، کنگیر و گاوی و همچنین تونل بزرگ قلاجه است.

این مسئول اضافه کرد: با تحقق و اجرایی شدن این تعداد طرح در حوزه‌های اعلام شده خدمات بسیار بزرگی به مردم استان ایلام ارائه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول