اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

شورای هماهنگی عظمت ملت در مناسبت‌ها را متجلی می‌سازد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این نهاد شکوه و عظمت مردم مسلمان ایران اسلامی را در مناسبت‌ها و مراسم انقلابی متجلی می‌سازد.

شورای هماهنگی عظمت ملت در مناسبت‌ها را متجلی می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این بیانیه که به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد مقدسی است که در راستای توصیه رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در 12 مرداد ماه سال 59 آغاز به کار کرد و در طول بیش از سه دهه منشاء خدمات ارزشمندی در پاسداشت برنامه‌های ایام‌الله انقلاب اسلامی بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: این نهاد که به عنوان نهادی برخاسته از بطن انقلاب است شکوه و عظمت مردم مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی را در مناسبت‌ها و مراسم انقلابی متجلی می‌سازد که از این رو خود یادآور اقتدار و عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه این بیانیه آورده است؛ این نهاد انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است نقطه عطفی در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها، برگزاری مراسم پرشور ایام‌الله و مناسبت‌های سال و همچنین اهرمی قدرتمند در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

در این بیانیه به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم و نکوداشت مناسبت‌ها اشاره شده و آورده‌اند که این نقش بر هیچ‌کس پوشیده نیست به گونه‌ای که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در دیدار با مسئولان شورا و ستادهای دهه فجر سراسر کشور در سال 69 در این باره فرمودند " بی‌شک اگر ما شورای هماهنگی را نداشتیم، ناسازگاری‌ها و اشکالات فراوانی را در ایجاد اداره و راه‌اندازی مراسم مختلف شاهد بودیم، الحمدالله این شورا تشکیل شد و به همین دلیل هم این شورا باید بماند."

در ادامه این بیانیه آمده است؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس این نهاد مقدس در 12 مرداد سال 59 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اعلام می‌دارد که این شورا همچنان استوار و پابرجا به عنوان نهادی عمومی و مردمی و به عنوان زبان گویای مردم حق‌طلب و حقیقت‌جوی ایران اسلامی وظیفه خود می‌داند به عنوان پرچمدار بیداری اسلامی و عدالت در جهان معاصر بکوشد.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است؛ شورای هماهنگی با برپایی هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی‌ها و تظاهرات، مراسم و مناسبت‌های ملی و انقلابی، نقش خود را به عنوان حلقه وصل و هماهنگی اینگونه برنامه‌ها به خوبی ایفا و گام‌های موثری را در این راستا برمی‌دارد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول