اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

جم به 255 آموزگار در مقطع ابتدایی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: جم به 255 آموزگار در مقطع ابتدایی برای سال تحصیلی جدید نیاز دارد.

جم به 255 آموزگار در مقطع ابتدایی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در نشست با مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد پویا و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم است.

وی افزود: طی سال تحصیلی گذشته شاهد تلاش بسیار خوبی برای افزایش سطح کیفی تحصیل دانش‌آموزان در این شهرستان بودیم و امیدوار هستیم که امسال نیز بتوانیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: به منظور پیگیری مسائل آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان و همچنین نظارت مستقیم بر روند انجام امورات مدارس شخصاً بیش از 200 مورد بازدید از مدارس انجام داده‌ام که در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در شهرستان تاثیر زیادی داشته است.

اسکندری تصریح کرد: بازدیدهای مذکور جدای از بازدیدهایی است که معاونین، کارشناسان و گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش از مدارس شهرستان داشته‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جدید نیز به یاری خداوند متعال این روند ادامه خواهد یافت و از نزدیک شاهد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس خواهیم بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم اذعان داشت: با توجه به سند تحول بنیادین و اجرای نظام 3-3-6 در سال تحصیلی جدید و افزایش کلاس‌های درس در مقطع ابتدایی، نیاز به 255 آموزگار در این مقطع وجود دارد.

اسکندری افزود: نیاز به آموزگاران و تامین نیروی انسانی و امکانات لازم از دغدغه‌های این مدیریت است و این مسئله ما را بر آن داشت که طی جلسات کارشناسی متعدد با مسئولین دستگاه‌های ذیربط، پیش‌بینی تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز صورت پذیرفته و بحمدلله دغدغه‌ای برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 92/91 وجود ندارد.

وی به تک نوبته شدن مدارس شهرک پردیس اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سال گذشته مدارس شهرک پردیس به صورت دونوبته اداره می‌شدند و نارضایتی‌هایی نیز از طرف اولیاء محترم وجود داشت تصمیم بر این شد که این مدارس در سال تحصیلی جدید یک نوبته و ترجیحاً در نوبت صبح اداره شوند.

محمد ضیائی‌نژاد، مدیرعامل شرکت غیرصنعتی پازارگاد نیز در این نشست ضمن تشکر از توجه ویژه مدیریت آموزش و پرورش به مدارس شهرک پردیس، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با آن مدیریت اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول