اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دغدغه پزشکان در طرح پزشک خانواده حل شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: برای اجرای طرح پزشک خانواده باید دغدغه پزشکان به عنوان رکن اصلی این طرح حل شود.

دغدغه پزشکان در طرح پزشک خانواده حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حبیب‌الله دهمرده در نشست اعضای راهبردی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع لرستان گفت: طرح پزشک خانواده طرحی بسیار ارزشمند با مسیر حرکتی روشن است که باید با اهتمام همه به بهترین وجه ممکن اجرا شود و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: به همین منظور باید به گونه‌ای حرکت کنیم که زمینه اجرای آن به نحو مطلوب و هر چه سریع‌تر در استان فراهم شود تا مردم از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

دهمرده با بیان اینکه در اجرای این برنامه با دو عنصر مهم و ارزشمند مردم و پزشکان مواجه هستیم، گفت: باید با فراخوان و برگزاری جلسات توجیهی و پرسش و پاسخ زمینه‌ای فراهم شود که دغدغه پزشکان به عنوان رکن اصلی اجرای برنامه مطرح و به روش علمی و اصولی دغدغه‌های آنها رفع شود و با دادن تضمینی مطمئن مشارکت آنها که بار اصلی برنامه را بر دوش خواهند داشت جلب شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی می‌توانند در این زمینه نقشی بسیار موثر و ارزشمند ایفا کنند، قول مساعد داد که با برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان بانک‌های عامل و شرکت مخابرات لرستان زمینه بهره‌مندی پزشکان از تسهیلات بانکی برای به‌سازی مطب‌های پزشکی و هم‌چنین ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی لازم در جهت اجرای این طرح فراهم شود.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول