اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر نفت انجام می‌شود

برگزاری همایش متخصصان و مشاوران جوان وزیر نفت در عسلویه

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: همایش متخصصان و مشاوران جوان وزیر نفت در عسلویه با حضور وزیر نفت برگزار می‌شود.

برگزاری همایش متخصصان و مشاوران جوان وزیر نفت در عسلویه

علی احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: فرهنگ و دانش از مقوله‌های مهمی است که منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در ماه‌های اخیر توجه ویژه‌ای به آن داشته و برنامه‌های فراوانی به منظور تحقق این هدف تدارک دیده است.

وی افزود: به منظور توسعه سطح علمی و فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته و به همین منظور در مهر ماه سال جاری شاهد برگزاری همایش متخصصان و مشاوران جوان وزیر نفت در عسلویه خواهیم بود.

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: شناسایی توان علمی جوانان نخبه و متخصصان صنعت نفت و تقدیر از ایشان از اهم برنامه‌هایی است که در قالب این همایش اجرایی می‌شود.

احمدزاده بیان داشت: شناسایی توان علمی جوانان و متخصصان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس و تلاش برای بلوغ این استعدادها از اهداف مهمی است که در قالب این همایش دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شاغلان جوان رده سنی زیر 35 سال را شامل می‌شوند اضافه کرد: بر اساس آمار موجود در بدنه وزارت نفت 28 هزار و 800 نفر جوان اشتغال دارند.

احمدزاده ادامه داد: میزبانی این مراسم بر عهده سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی است و به منظور برگزاری مطلوب این همایش برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت پذیرفته است.

وی عنوان کرد: این همایش مختص کارکنان و برگزیدگان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی است و با حضور وزیر نفت و مشاوران جوان ایشان شاهد برگزاری این مراسم خواهیم بود.

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با تاکید بر اینکه در وزارت نفت توجه خاصی به قشر جوان می‌شود یادآور شد: جمعیت مشاوران جوان وزیر نفت بالغ بر 350 نفر است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول