اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس

معاون فرماندار لامرد معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس، پس از گذشت هشت ماه معاون فرماندار لامرد معرفی شد.

معاون فرماندار لامرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، پس از گذشت هشت ماه بعد از ظهر امروز و در پنجمین جلسه شورای اداری لامرد عباس رحمانی به عنوان معاون فرماندار لامرد معرفی شد.

در این جلسه مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس در سخنانی اظهار داشت: کارهای بنیادی و عظیم ملی در لامرد آغازشده است که اگر بخواهیم به افق چشم‌انداز 1404 نگاه کنیم آینده بسیار درخشانی برای این شهرستان ترسیم شده به صورتی که قابل مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان فارس نیست.

وی افزود: زنده‌یاد محمد حیاتی نماینده فقید مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی در تحول، توسعه و عمران هر دو شهرستان لامرد و مهر داشت.

صادقی گفت: لامرد مولود توسعه و عمران نظام جمهوری اسلامی است و باید مدیران و مسئولان این شهرستان خود را برای توسعه و عمران وسیع‌تر با حرکت جهادی‌ آماده کنند.

وی در بخش دیگر از سخنانش وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم را رمز توسعه و پیشرفت هر شهرستان دانست.

فرماندارلامرد نیز ‌بیان‌ کرد: وجود امنیت پایدار مهم‌ترین افتخار ‌شهرستان لامرد محسوب می‌شود چراکه موفقیت هر شهرستانی ‌در زمینه‌های مختلف در گرو امنیت پایدار آن شهرستان‌ است.

محمود صفری از پیگیری اصلاح تعرفه‌های گران قیمت برق شهرستان لامرد نیز خبر داد و گفت: در این مورد طی جلسات مکرر با مسئولان شرکت سهامی برق استان فارس مصصم هستیم در اسرع وقت این موضوع پیگیری و حل شود.

وی در مورد طرح پزشک خانواده نیز خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 12 هزار نفر در شهر لامرد در این زمینه ثبت نام کرده‌اند که جزو شهرستان‌های سبز رنگ در اجرای این طرح قرار گرفته‌ایم.

در ادامه عباس رحمانی معاون فرماندار لامرد نیز تصریح کرد: با برقراری روحیه همدلی، در مدیریت این شهرستان گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

به گزارش فارس، عباس رحمانی معاون فرماندار لامرد پیش از این به عنوان کارشناس سیاسی انتخابات در فرمانداری لامرد مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول