اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

مهلت پرداخت وام‌های کشاورزان تمدید می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از تقسیط و تمدید مهلت پرداخت وام‌های کشاورزان مشکل‌دار با اجرای قانون بودجه خبر داد.

مهلت پرداخت وام‌های کشاورزان تمدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، مسعود محمدیان صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات تولید و عرضه شیر ملکان که با حضور نمایندگان اتحادیه دامداران، کارخانجات لبنی و شرکت تعاونی دامداران این شهرستان در محل سازمان برگزار شده بود، ضمن تاکید بر حمایت این سازمان از دامداران و تولیدکنندگان شیر استان اظهار کرد: آماده‌ایم در صورت تمایل شرکت تعاونی دامداران شهرستان ملکان، از اراضی ملی برای کشت علوفه و توسعه صنعت دامپروری، زمین در اختیار این تعاونی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مهلت پرداخت وام‌های کشاورزان مشکل‌دار تمدید می‌شود، افزود: براساس آیین‌نامه ابلاغی جدید بانک‌های عامل، سند اراضی استیجاری ملی و اسناد اراضی مشاع را نیز به عنوان ضمانت و وثیقه از کشاورزان برای دریافت تسهیلات قبول خواهند کرد.

محمدیان با تاکید بر احصای موردی مشکلات واحدهای دامی شهرستان ملکان در زمینه تسهیلات بانکی از سوی مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان افزود: در جلسه بعدی که با حضور مسئولان مربوطه و بانک کشاورزی استان برگزار خواهد شد این مشکلات ارائه و در مورد آن چاره‌جویی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای ایجاد سکوی جمع‌آوری شیر در شهرستان ملکان مشکلی نداریم، ادامه داد: با این وجود باید خاطرنشان کنم که سکوهای جمع‌آوری شیر براساس شیر موجود ارائه می‌شود و از این رو شرکت تعاونی دامداران شهرستان ملکان باید با ارائه ادّله کافی نیاز به سکوی جمع‌آوری دیگر را اثبات کند.

در این جلسه نمایندگان شرکت تعاونی دامداران ملکان و کارخانجات لبنی این شهرستان نیز مشکلات خود را در خصوص مشکل تامین علوفه، تامین نهاده‌های دامی، کمبود نقدینگی و سکوی جمع‌آوری شیر، ارائه تسهیلات بانکی و تثبیت قیمت خرید و فروش شیر ارائه کردند که این موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول