اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد

ارائه تسهیلات به فارغ‏التحصیلان رشته‏های ساخت طلا و جواهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از ارائه تسهیلات مالی به فارغ‏التحصیلان رشته‏های ساخت طلا و جواهر در شمال شرق استان تهران خبر داد.

ارائه تسهیلات به فارغ‏التحصیلان رشته‏های ساخت طلا و جواهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدحسین فراهانی صبح امروز در نشست ساماندهی دانش‏آموختگان طلا و جواهر که با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل طرح منطقه ویژه اقتصادی طلا و جواهر رودهن، شهردار رودهن، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از فارغ‏التحصیلان دوره طلا و جواهر شرق استان تهران در رودهن برگزار شد، اظهار داشت: این طرح با مساعدت مسئولان معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور محقق می‏شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: خوشبختانه معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، مکان‏یابی نقاط مستعد را انجام داده است.

وی ادامه داد: با تلاش نماینده دوره هشتم مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و همکاری اتحادیه صنفی صنعت طلا، جواهر و نقره کشور، بسترسازی خوبی در شمال شرق استان تهران برای توسعه این صنعت کهن دستی در حال تحقق است.

فراهانی اضافه کرد: امیدواریم این اقدامات به توسعه فرصت‏های اشتغال برای جوانان این منطقه منتهی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، صنایع دستی را جلوه هنری جاری در تاروپود هر ایرانی خواند و تصریح کرد: وجود این هنر ذاتی در رگ و پوست و خون مردمان این مرز و بوم اسلامی باعث می‏شود تا ایرانیان از هر شیء بی‏ارزش و خامی اثری هنری خلق کنند.

فراهانی اضافه کرد: امیدوارم با تلاش مسئولان شهرستان دماوند همچون شهرداری، بخشداری و فرمانداری شاهد توسعه روزافزون صنایع دستی در دماوند و فیروزکوه باشیم.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول