اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم:

تحول بنیادین موجب اسلامی شدن مدارس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: تحول بنیادین موجب اسلامی شدن مدارس می‌شود و در تقویت معنویت در بین دانش‌آموزان تاثیرگذار است.

تحول بنیادین موجب اسلامی شدن مدارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش ماموریت‌ها و وظایف سنگینی بر عهده دارد و باید با تمام توان در راه انجام این ماموریت‌های خطیر گام برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: تربیت نیروی متخصص و متعهد برای ساخت آینده میهن اسلامی و پیشرفت و توسعه این دیار از اهداف و وظایف مهمی است که آموزش و پرورش بر عهده دارد و مسئولان این نهاد و مربیان باید این امر مقدس را هدف و وظیفه خود بدانند.

اسکندری بیان کرد: سیستم و نظام آموزشی کشور با فعالیت خود می‌تواند زمینه‌ساز رونق و توسعه آینده ایران اسلامی باشد و دقت در انجام وظایف و ماموریت‌ها از مسائل مهمی است که مدیران آموزش و پرورش در تمام سطوح و عرصه‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سیستم آموزش فعلی کشور سیستمی کاملا اسلامی نیست و از نظام‌های آموزش غربی اقتباس شده اضافه کرد: کشور ما کشوری اسلامی است و باید احکام و قوانین نورانی و رهایی بخش اسلام در تمامی عرصه‌ها و زوایای آن حاکم باشد و تلاش برای اسلامی کردن آموزش و پرورش هدف مهمی است که مسئولان برای تحقق آن کوشیده‌اند.

این مسئول بیان کرد: اجرای طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، اساسی‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از آموزش و پرورش است و باید از تمام امکانات برای اجرای موفق و مطلوب این طرح در سراسر کشور بهره ببریم و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش منطبق بر اجرای این طرح است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم عنوان کرد: با اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تمامی ابعاد آموزش و پرورشی که مدنظر مقام معظم رهبری و چشم انداز بیست ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تحقق می‌یابد.

اسکندری یادآور شد: این سند مسیر اجرای آنچه که باید در تعلیم و تربیت نظام اسلامی وجود داشته باشد را به روشنی مشخص کرده است.

در این نشست پیرامون مناسب‌سازی فضای آموزشی به منظور شروع موفقیت‌آمیز سال تحصیلی آینده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول