اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمتر از 7 ساعت

زورگیران ماسالی دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی ماسال از دستگیری سه نفر زورگیر این شهرستان در کمتر از هفت ساعت خبر داد.

زورگیران ماسالی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده ظهر امروز در نشست نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح ماجرای دستگیری زورگیران اظهار کرد: خانمی با مراجعه به این فرماندهی گفت که روز گذشته به همراه همسرش برای مهمانی به منزل پدری‌اش واقع در این شهرستان مراجعه کرده و پس از ساعتی همسرش با خودروی شخصی‌اش محل مذکور را ترک کرد و تاکنون مراجعت نکرده است و به همین منظور موضوع مورد بررسی و پیگیری ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان بلافاصله با فرد مفقود شده تماس تلفنی برقرار کردند اما شخص دیگری پاسخ داد که وی قادر به جواب دادن به تلفن نیست.

این مسئول با بیان اینکه پلیس با شنیدن صدای فرد دیگر تحقیقات خود را گسترش دادند، افزود: کارآگاهان با احتمال زورگیری، بلافاصله شماره حساب فرد مفقود شده را مورد بررسی قرار دادند و محل‌های برداشت 30 میلیون ریال از حساب این شخص در زمان گم شدن او را مشخص کردند.

به گفته وی، با مشخص شدن بانک‌های برداشت وجه نقد از  حساب فرد مفقود شده، چندین گروه به اطراف و اکناف بانک‌ها فرستاده شد تا اینکه هویت فرد دریافت کننده که خانمی بود، برای پلیس مشخص شد.

مهدی‌زاده با بیان اینکه این اطلاعات کمک شایانی به پلیس کرد و آدرس منزل اجاره‌ای این خانم در سطح شهر ماسال مشخص شد، تصریح کرد: بلافاصله گروه‌های عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی منزل اجاره‌ای را به محاصره در آوردند و با ورود به داخل خانه خودروی فرد مفقود شده را که به طرز ماهرانه‌ای در گوشه‌ای از حیاط این منزل پنهان شده و نامبرده نیز در گوشه‌ای از اتاق به حالت نیمه بیهوش افتاده بود را مشاهده کردند.

وی با اشاره به دستگیری زورگیران ابراز کرد: سه نفر از افراد داخل خانه به نام‌های حیات، عطا و زنی به نام  طوبی که با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ماسال با تصریح بر اینکه عملیات دستگیری زورگیران کمتر از هفت ساعت طول کشید، خاطرنشان کرد: در این دستگیری مبلغ 29 میلیون ریال وجه نقد برداشتی از حساب فرد مفقود شده از متهمان کشف شد.

وی درباره وضعیت جسمانی فرد مفقود شده اذعان کرد: فرد مذکور به دلیل وضعیت نامتعادل و بیهوشی به بیمارستان اعزام شد.

مهدی‌زاده به اعتراف زن دستگیر شده اشاره کرد و یادآور شد: این زن اعتراف کرد با ترفند خاصی شاکی را به منزل اجاره‌ای خود کشانده و پس از بیهوش کردن وی با خوراندن آبمیوه حاوی قرص‌های خواب‌آور قوی با همراهی دو مرد دیگر پس از ضرب و شتم، چندین فقره چک سفید با امضای شاکی و کارت عابر بانک به همراه رمز را از این فرد اخذ کردند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان دارای چندین فقره سابقه سرقت خودرو در شهرستان‌های همجوار بوده است، متذکر شد: تمام متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار لازم روانه زندان شدند. 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول