اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

باند زورگیری از بچه‌ها در آذربایجان‌غربی منهدم شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بک باند زورگیری از کودکان دختر در آذربایجان‌غربی منهدم شد.

باند زورگیری از بچه‌ها در آذربایجان‌غربی منهدم شد

رسول‌ النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این باند که در قالب دو نفر خانم اهل سقز در سطح استان آذربایجان‌غربی اقدام به زورگیری از کودکان به ویژه کودکان دختر می‌کردند منهدم شد.

وی با بیان اینکه دو نفر خانم به همراه یک کودک به پارک‌های استان رفته و با فریب دختر بچه‌ها طلا‌های آنها را به زور می‌گرفتند، تصریح کرد: این افراد اقدام به هفت مورد زورگیری از دختر بچه‌ها کرده بودند که با دستگیری اعضای این باند به این هفت مورد زورگیری از دختر بچه‌ها اعتراف کردند.

النقی‌پور با اشاره به گستره فعالیت این باند، ‌افزود: این باند دو مورد زورگیری در مهاباد، یک مورد در اشنویه، دو مورد در پیرانشهر و دومورد در ارومیه مرتکب شده بودند.

وی با تاکید بر مراقبت هر چه بیشتر از کودکان توسط والدین، خاطرنشان کرد: در چنین مواردی علاوه بر ضرر مالی که به خانواده کودک وارد می‌شود خود کودک نیز دچار آسیب روحی و روانی می‌شود و لازم است تا والدین در این زمینه هوشیار باشند.

النقی‌پور اعلام کرد: خانواده‌ها از رها کردن فرزندان خود در کوچه و خیابان برای بازی اجتناب کنند و در صورتی که می‌خواهند فرزندان آنها در کوچه بازی کند خود والدین نیز در کنار فرزندانشان بوده و از آن‌ها در برابر آسیب‌هایی که کودکشان را تهدید می‌کند مراقبت کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در ادامه از انهدام باند سرقت سیم برق در استان خبر داد و گفت: یک باند پنج نفره سیم و کابل در استان منهدم شد.

النقی‌پور با بیان اینکه این باند 60 فقره سرقت انجام داده است،‌ اظهار داشت: این افراد عمدتاً معتاد هستند که برای تأمین مواد مخدر اقدام به سرقت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این باند پنج نفره که در سطح استان اقدام به سرقت سیم برق می‌کردند، تصریح کرد: افراد مذکور دستگیر شده و پرونده آن‌ها توسط مراجع قضایی تحت بررسی است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول