اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان خبر داد

سنجش 20 هزار نوآموز در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پروش استثنایی استان کردستان گفت: تاکنون بیش از 20 هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

سنجش 20 هزار نوآموز در کردستان

حسن صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح سنجش تاکنون بیش از 20 هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در 15 پایگاه طرح سنجش استان مورد ارزیابی‌ها قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این نوآموزان از لحاظ بینایی‌، شنوایی‌، آمادگی تحصیلی و معاینات بهداشتی و پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از تاریخ 16 خرداد ماه 91 در 15 پایگاه طرح سنجش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان یادآور شد: تاکنون با استقبال خوب اولیاء بیش از 20 هزار نفر نوآموز استان به این پایگاه‌ها مراجعه و در طرح سنجش شرکت کرده‌اند.

صمدی با بیان اینکه طرح سنجش با فعالیت سه پایگاه در سطح استان فعال است از آن دسته از والدین نوآموزانی که تاکنون به پایگاه‌های سنجش مراجعه نکرده‌اند درخواست کرد در شهرستان‌ها با مراجعه به آموزشگاه‌های استثنایی و در شهرستان سنندج با مراجعه به اداره آموزش و پرورش استثنایی برای دریافت نوبت اقدام نمایند.

به گفته وی شروع فعالیت پایگاه لکه‌گیری برای جاماندگان از سنجش روز یکشنبه پنجم شهریور ماه امسال تعیین شده است و اولیای دانش‌آموزان باید بعد از این تاریخ به پایگاه‌های طرح سنجش مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول