اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

ذوب‌آهن تا اطلاع ثانوی نگران کننده است

خبرگزاری فارس: شکست سنگین ذوب‌آهن در برابر تیم فجر سپاسی به رسول کربکندی نشان داد که کار دشوارتری نسبت به آن چه فکر می‌کرده است در لیگ دوازدهم پیش‌رو دارد.

ذوب‌آهن تا اطلاع ثانوی نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه هفته گذشته به طور رسمی کلید خورد و 18 تیم حاضر در فصل جدید مسابقات در شهرهای مختلف به مصاف هم رفتند.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم ذوب‌آهن میهمان تیم فجر سپاسی بود که در پایان با شکست سه بر صفر لیگ دوازدهم را ناامید کننده‌تر از آنی که تصور می‌شد، آغاز کرد.

ذوب‌آهن طی چند سالی که منصور ابراهیم‌زاده هدایت آن را بر عهده داشت، همواره در زمره مدعیان محسوب می‌شد تا جایی که رتبه ششم این تیم در لیگ یازدهم با انتقادات زیادی مواجه شده بود؛ از این رو زمانی که مسئولان باشگاه با رسول کربکندی به توافق رسیدند، این نگرانی در بین هواداران تیم ذوب‌آهن به وجود آمد که مبادا ذوب‌آهن به همان تیم معمولی دوره‌های ابتدایی لیگ تبدیل شود، اتفاقی که از نظر فوتبال دوستان اصفهانی که به اقتدار تیم‌هایشان عادت کرده بودند، جالب توجه نبود.

کربکندی زمانی که هدایت تیم ذوب‌آهن را با علم بر مشکلات مالی این باشگاه و اینکه نمی‌تواند بازیکنان سرشناسی را به خدمت بگیرد، پذیرفت، سعی داشت هواداران را از شرایط دشوار تیمش برای فصل جاری آگاه کند تا هواداران ا صبر و حوصله بیشتری مسابقات این تیم را دنبال کنند.

باخت سنگین در بازی نخست آن هم در برابر تیم فجر سپاسی که تیمی مدعی به حساب نمی‌آمده است، به طور حتم برای کربکندی و تیمش گران خواهد آمد و سرمربی ذوبی‌ها را به دشواری واقعی مسئولیتی که بر عهده گرفته، آگاه می‌کند.

هواداران ذوب‌آهن از این تیم انتظارات بالایی دارند و نمی‌توانند نتیجه نگرفتن این تیم به مدت طولانی را تحمل کنند، از این رو باید کربکندی هر چه زودتر تفکر پیروزی را در تیمش نهادینه کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول