اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندر جاسک خبر داد

اختصاص 83.6 میلیارد ریال اعتبار به بندر جاسک

خبرگزاری فارس: فرماندار بندر جاسک از اختصاص 83 میلیارد و 600 میلیون اعتبار به این شهرستان از محل اعتبارت تملک دارایی هرمزگان از بودجه سال 91 خبر داد.

اختصاص 83.6 میلیارد ریال اعتبار به بندر جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر جاسک، ابوذرمهدی نخعی در نشست کمیته برنامه‌ریزی جاسک از تصویب 78 پروژه عمرانی با اعتبار 83 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعبتارات تملک دارایی استانی به این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اعتبار در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، توسعه راه‌های روستایی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شیلات، ورزش و جوانان، برق، صنایع دفاعی و آب و فاضلاب روستایی و شهری هزینه می‌شود.

نخعی خاطرنشان کرد: اعتبار تصویب شده برای شهرستان جاسک از محل اعتبارات تملک دارایی استانی نسبت به سال گذشته 64.2 درصد افزایش نشان می‌دهد .

فرماندار جاسک در ادامه خطاب به مدیران اجرایی این شهرستان گفت: برای جذب اعتبارات پی‌گیری‌های لازم را انجام دهید زیرا یکی از سیاست‌های دولت این است که تمامی پروژه‌ها تا پایان همین دولت به بهره‌برداری برسد .

نخعی با اشاره به اینکه باید با نگاه یکپارچه و سیستمی به مردم خدمت کنیم، بیان داشت: تلاش کنیم با مدیریت راهبردی و بهره‌وری جامع از امکانات موجود بهترین نوع خدمت را به مردم شهرستان ارائه دهیم.

وی مدیریت جهادی را لازمه ترقی و پیشرفت همه‌‌جانبه شهرستان دانست و تأکید کرد: در صورتی که مسئولان کار را براساس رضای پروردگار انجام دهند این حرکت به تدریج به عنوان یک تفکر غالب و متعالی در بدنه جامعه تزریق و نهادینه می‌شود.

شهرستان جاسک واقع در شرقی‌ترین بخش هرمزگان و از شهرستان‌های تاریخی این استان به شمار می‌رود.

این شهرستان به دلیل بی‌توجهی‌های مسئولان در قبل از انقلاب همواره از شهرستان‌های کم‌تر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود.

جاسک در ساحل شمالی دریای عمان واقع و با استان سیستان و بلوچستان همسایه است.

به گفته بسیاری از مسئولان در صورت اجرای طرح پایانه‌های نفتی در این شهرستان که ادامه طرح انتقال نفت نکا از شمال کشور به دریای عمان است رشد توسعه این شهرستان چند برابر می‌شود.

طی سال‌های اخیر منطقه دوم دریایی ارتش نیز در این شهرستان مستقر شده است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول