اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال صبای قم:

روحیه بازیکنان صبا فوق‌العاده است

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان صبا برای مصاف با ملوان بندر انزلی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایط روحی بسیار خوبی قرار دارند.

روحیه بازیکنان صبا فوق‌العاده است

محسن بیات امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار صبای قم مقابل ملوان بندر انزلی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ملوان بندر انزلی از تیم‌های خوب و با انگیزه لیگ برتر است که در لیگ دوازدهم بازیکن خوبی جذب کرده است ولی انگیزه بازیکنان تیم صبای قم برای کسب پیروزی بیشتر از ملوان بندر انزلی است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی بسیار ارزشمند در دیدار قبلی برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم افزود: بازیکنان صبای قم هم از نظر جسمی آماده‌اند و هم از نظر شرایط روحی در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه انگیزه‌های وی در فصل جدید لیگ برتر برای حضور موفق در صبای قم افزایش یافته است تصریح کرد: با توکل بر خداوند متعال در بازی‌های آینده نیز به شرایط مطلوب می‌رسم و بهترین بازی‌های خود را برای صبا انجام می‌دهم.

وی رمز موفقیت صبای قم در لیگ این فصل را همدلی و رفاقت کادر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم صبا عنوان کرد و افزود: با این اتفاق مهم یقین دارم حتی بهتر از لیگ یازدهم می‌توانیم یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باشیم.

بیات در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان در آمادگی کامل به‌ سر می‌برند، اظهار کرد: تلاش بازیکنان و کادر فنی حفظ روند صعودی صبای قم در بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال است.

وی تصریح کرد: در دو مسابقه اخیر برابر پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان، بازی‌های مطلوبی را ارائه کردیم و امیدوارم با حفظ این روند در ادامه و به خصوص در دیدار با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به نتایج مطلوب‌تری دست پیدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه هواداران رکن حمایتی از تیم صبا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر هستند تصریح کرد: به هواداران قول می‌دهیم که با تلاش بیشتر و کسب امتیازات حساس پیام‌آور شادی برای فوتبال‌ دوستان قمی و به ‌ویژه طرفداران صبای قم باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول