اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ برتر فوتبال/

صبا به دنبال حفظ صدرنشینی در قم

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با توجه به احساس خطر از سوی رقبای دیگر خود از فرصت بازی در خانه برابر ملوان بندر انزلی در راه حفظ صدرنشینی خود به نحو مطلوب استفاده می‌کند.

صبا به دنبال حفظ صدرنشینی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اگر صبای قم بتواند در دیدار روز دوشنبه خود در برابر تیم ملوان بندر انزلی به برتری دست پیدا کند و این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد گام بسیار مهم دیگری را در راه حفظ صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برداشته است.

در شرایطی که در این هفته تمام نگاه‌ها به بازی‌های دو تیم پرحاشیه و متمول لیگ برتر یعنی استقلال و پرسپولیس برابر حریفان خود است تا پایتخت‌نشینان باخت‌های هفته دوم را جبران کنند، صبای قم می‌تواند با یک برد خوب در بازی روز دوشنبه خود فاصله خود را با دیگر رقبا از جمله فجر شهید سپاسی و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر جدول بیشتر کند و با امیدواری بیشتری رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران را ادامه دهد.

هفته سوم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که تیم صبای قم روز دوشنبه در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

این دیدار دومین بازی خانگی صبای قم در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است که بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال از ساعت 22 روز دوشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

تیم صبای قم که با هدایت یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی کسب کرده است، در هفته دوم در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان توانست یک نتیجه بسیار خوب را رقم بزند و با حساب دو بر یک میزبان خود را مغلوب کند اما دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال برابر حریفان شکست خوردند تا وضعیت به سود تیم فوتبال صبای قم در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رقم بخورد.

شاگردان گل‌محمدی در این هفته میزبان ملوان بندر انزلی و شاگردان فرهاد پورغلامی هستند که در بازی گذشته برابر صنعت نفت آبادان، پیروزی را با تساوی عوض کرد و در خانه خود دو امتیاز ارزشمند را برابر نماینده فوتبال خوزستان از دست داد و در حال حاضر چهار امتیازی و در رده پنجم جدول است.

تیم فوتبال صبای قم برای مدعی ماندن و بیشتر کردن فاصله با تیم‌های تعقیب‌کننده به برد در تمام دیدارهای آینده نیاز دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم می‌تواند بعد از کسب مقام چهارم لیگ یازدهم و راهیابی به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، این بار یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خود را معرفی کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول