اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز خبر داد

پلمب 143 چایخانه سنتی و کافی‌شاپ متخلف در کرج

خبرگزاری فارس: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از پلمب 143 چایخانه سنتی و کافی‌شاپ متخلف در کرج خبر داد.

پلمب 143 چایخانه سنتی و کافی‌شاپ متخلف در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حبیب‌الله صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای طرح بازدید از چایخانه‌های سنتی و کافی شاپ‌ها از ابتدای سال تا‌کنون 143 واحد صنفی متخلف را پلمب کردیم و برای 232 واحد نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

وی گفت: برخی از چایخانه‌های سنتی و کافی شاپ‌های سطح شهرستان کرج که عمدتا بدون مجوز نیز هستند تبدیل به پاتوقی برای افراد اراذل و اوباش شده است که به راحتی در این چایخانه‌ها انواع تخلفات را انجام می‌دهند.

این مسئول افزود: برخی از چایخانه‌های سنتی به خاطر تردد افراد معتاد و اراذل و اوباش در آنها موجب به انحراف کشیده شدن جوانان و نوجوانان شده که این موضوع امروز به یک تهدید و معضل اجتماعی تبدیل شده است.

صادقی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی چایخانه‌های سطح شهرستان کرج، طرح برخورد با چایخانه‌ها و کافی شاپ‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند و یا اینکه با داشتن مجوز فعالیت در آنها انواع تخلف صورت می‌گیرد از ابتدای سال تاکنون در چند مرحله به اجرا درآمد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: با اجرای این طرح، 327 چایخانه و 112 کافی شاپ در سطح شهرستان کرج مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد 101 چایخانه و 42 کافی شاپ متخلف پلمب و به 147 چایخانه و 85 کافی شاپ اخطاریه پلمب صادر شد.

انتهای‌پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول