اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا خبر داد

محور شهرضا - اصفهان به گاردریل مجهز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، 45 کیلومتر از محور اصفهان به شهرضا به گاردریل مجهز می‌شود.

محور شهرضا - اصفهان به گاردریل مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی در مراسم افتتاح ستاد مدیریت بحران شهرک صنعتی رازی اظهار داشت: یکی از مسائل مهم پیرامون مدیریت بحران بحث راهکارهای جلوگیری از بروز آسیب‌ها و تهدیدات است.

وی ادامه داد: بحث آموزش نیروی انسانی و زیرسازی لازم در حوزه‌های سخت‌افزاری جزو مهم‌ترین وظایف ستادهای مدیریت بحران به شمار می‌رود.

محمدی با تشریح اهمیت مدیریت بحران در حوزه‌های صنعتی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید در سه حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست برنامه‌ریزی انجام گیرد و دانش فنی مدیران شهرک‌های صنعتی به صورت مداوم افزایش یابد.

فرماندار شهرضا با اشاره به سانحه تصادف کارگران کارخانه راک سرامیک شهرضا در ماه گذشته گفت: متأسفانه در این سانحه شش نفر از کارگران تلاش‌گر این کارخانه جان خود را از دست دادند .

وی اضافه کرد: بر این اساس مقرر شد در محور شهرضا به اصفهان از سه‌راهی پلیس راه به سمت شهرضا در مسیری به طول 45 کیلومتر عملیات نصب گاردریل با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد ریال انجام گیرد.

محمدی با اشاره به لزوم اتمام این طرح تا پایان سال جاری افزود: از مجموعه مسئولان استان اصفهان انتظار داریم که با حمایت از این طرح از بروز مجدد حوادث ناگوار در این مسیر جلوگیری کنند.

فرماندار شهرضا کمبود آب، وضعیت نامناسب آسفالت، سیستم فاضلاب و لزوم اصلاح زیرگذر شهرک صنعتی رازی را از دیگر مشکلات این مجموعه عظیم صنعتی برشمرد و افزود: فرمانداری شهرضا آمادگی خود را برای همکاری با مدیران صنعتی در زمینه حل این مشکلات و نارسایی‌ها اعلام می‌کند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول