اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اجتماعی ناجای البرز خبر داد

اجرای طرح‌های ویژه انتظامی در لیالی قدر

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با توجه به برگزاری مراسم معنوی و مذهبی در لیالی پر‌فیض و برکت قدر، پلیس استان البرز برنامه‌های ویژه انتظامی را طراحی کرده است.

اجرای طرح‌های ویژه انتظامی در لیالی قدر

باقر صفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان از سوی مردم خداجوی ایران اسلامی مراسم مذهبی متعددی برگزار شده و شاهد افزایش حضور خانواده‌ها به ویژه جوانان در این مراسم‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مراسم‌های مختلف معنوی و مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مقدس و قبور مطهر امامزادگان (ع) استان البرز برگزار می‌شود که نیروی انتظامی برنامه‌های ویژه‌ای برای حفظ امنیت و آرامش در زمان برگزاری این مراسم‌ها اجرا می‌کند.

به گفته سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز طرح‌های انتظامی فوق با همکاری و تعامل مردم و متولیان هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

صفرزاده افزود: طی ماه مبارک رمضان شاهد حضور گسترده مردم در مساجد و اماکن مقدس استان البرز هستیم که برای رفاه آنها در بخش‌های مختلفی چون ترافیک باید برنامه‌ریزی داشت.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه در زمان اجرای این مراسم شاهد ترافیک در اطراف مساجد و اماکن مقدسه هستیم که نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی با شناسایی نقاط پرجمعیت، تمهیداتی برای تسهیل در رفت و آمد مردم و خودروها اتخاذ کرده‌‌ است.

این فرمانده ارشد انتظامی یادآور شد: همچنین ما لیالی پرفیض و برکت قدر را در پیش داریم که طی این شب‌ها مراسم مذهبی تا سحر ادامه دارد و لازم است که نیروی انتظامی همچون گذشته با حضور موثر ضمن تامین امنیت مردم، وظایف خود را با حساسیت بیشتری دنبال کند.

صفرزاده تاکید کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده در فرماندهی انتظامی استان البرز، برای برگزاری مراسم لیالی قدر طرح و خدمات ویژه‌ای تدارک دیده شده که ماموران خدوم نیروی انتظامی برای اجرای این برنامه‌ها آماده است.

وی ادامه داد: طبیعی است که در این شب‌ها با حجم زیاد مسافرت‌های درون شهری، ایجاد ترافیک در اطراف مساجد و محل‌های برگزاری مراسم مذهبی و بالاخره خالی ماندن خانه‌های مردم مواجه باشیم که نیروی انتظامی در این زمینه آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

صفرزاده در پایان تاکید کرد:‌ هدف اصلی و اولویت مهم پلیس در لیالی پربرکت قدر ارائه خدمات به مردم خداجوی استان البرز و تامین امنیت روانی آنها است که به طور قطع با تعامل خوبی که با ساکنان شهرها و شهرستان‌های مختلف استان داریم، همچون سال‌های گذشته این مهم به بهترین شکل تحقق خواهد یافت.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول