اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌شخصی برای سرمربیگری تیم مس با لید‌ر‌های تیم بسته است

قاسمپور: ‌عد‌ه‌ای تیشه به ریشه تیم مس می‌زنند/ برای "برخی‌ها" متاسفم

خبرگزاری فارس: ‌سرمربی مس کرمان گفت: چرا باید برخی لیدرهای ما شعار علیه من و در راستای حضور فلان سرمربی سر دهند، یک مربی تا چه اندازه باید بی‌شخصیت باشد که برای به دست‌ آوردن کار تا این اندازه تیشه به ریشه یک تیم بزند.

قاسمپور: ‌عد‌ه‌ای تیشه به ریشه تیم مس می‌زنند/ برای "برخی‌ها" متاسفم

ابراهیم قاسمپور بامداد امروز در پایان دیدار تیم‌های مس کرمان و نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در مورد بازی صحبت زیادی ندارم، اظهار داشت: بازی را تلویزیون به صورت مستقیم پخش کردند و خیلی‌ها نحوه بازی تیم را دیده‌اند و به جرأت و با شهامت می‌توانم عنوان کنم تیم مس در دو دیدار اخیر خود در برابر سپاهان قهرمان فصل گذشته و نفت تهران تیم پنج فصل گذشته 10 تا 12 موقعیت‌های گلزنی را از دست داده است.

وی افزود: تیم ما در بیشتر دقایق مسابقات خود فوتبال روان و خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، اما حداقل در این دو مسابقه پنج موقیعت 100 درصد گلزنی و چند موقعیت 70 تا 80 درصدی گلزنی را از دست داده‌ایم.

قاسم‌پور در مورد نتیجه دیدار این تیم برابر نفت تهران گفت: فکر می‌کنم قسمت و مصلحت ما این نتیجه بوده است، وقتی ثانیه 30 گل می‌خوریم و در ادامه این تعداد موقعیت گلزنی از دست می‌رود، باید حتماً حکمت و مصلحتی در آن نهفته باشد.

وی با اشاره به برخی حواشی پایان دیدار مس در برابر نفت تهران گفت: چرا باید یک عده از هواداران و لیدر‌های مس در ابتدای مسابقات و هفته دوم در محل برگزاری مسابقات خانگی این تیم نام یک مربی را فریاد بزنند که خود مسئولان باشگاه در مورد وجود برخی روابط میان این فرد و لیدرهای مس اذعان دارند.

قاسم‌پور با بیان اینکه جای تاسف دارد که یک فرد تا این اندازه بی‌شخصیت باشد و منافع فردی خود را ارجح‌تر از منافع یک تیم و مردم یک استان بداند، گفت: این فرد آن قدر خودخواه است که برای به دست آوردن کار با این رفتار زشت خود تیشه به ریشه این تیم می‌زند، البته این گفته‌های من بر اساس مستندات و صحبت‌های مسئولان باشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: البته از روز اولی که تمرینات مس در کرمان آغاز شد، این روند نیز بود و برخی آقایانی که از هفته دوم نامشان در کرمان شنیده می‌شود با برنامه‌ریزی به دنبال اهداف خود بوده‌اند.

قاسم‌پور تصریح کرد‌: از آن دست مربیان نیستم که به خاطر پول هر کاری را انجام دهم، ‌فوتبال ما همین است و مشکلات ‌زیادی دارد، باید عنوان کنم در کار این تیم از روز نخست کارشکنی‌های زیادی شده است، این مسئله از قبل‌ رفتن تیم به اردوی ترکیه آغاز شد و تا‌کنون نیز ادامه یافته است.

قاسم‌پور با بیان اینکه برای اشخاصی که چوب لای چرخ این تیم می‌گذارند، باید تأسف خورد، گفت: مسائلی مهم‌تر از پول نیز وجود دارد، هرگز ارزش‌های انسانی را نمی‌توان با پول خرید و فروخت، من به واسطه علاقه‌ای که به کارم دارم، این جا هستم و ریالی هم به فرد و یا شخصی محتاج نیستم.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول