اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه بازیکن خارجی به تیم ملحق می‌شوند

اسامی و تصاویر 20 بازیکن آلومینیوم هرمزگان برای لیگ برتر

خبرگزاری فارس: اسامی 20 بازیکن آلومینیوم هرمزگان در هیئت فوتبال استان هرمزگان به ثبت رسیده است.

اسامی و تصاویر 20 بازیکن آلومینیوم هرمزگان برای لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرانجام تیم آلومینیوم هرمزگان پس از برگزاری اردوی مشهد و دیدارهای تدارکاتی در تهران با تیم‌های فجر سپاسی، نفت آبادان و پرسپولیس سه‌شنبه به بندرعباس بازگشت تا از تمدید مهلت ثبت قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال‌ که توسط فدراسیون تا 22 ماه‌ جاری به تیم‌ها داده شده است، استفاده و نام بازیکنان مورد نظر را در هیئت فوتبال هرمزگان به ثبت برساند.

تیم آلومینیوم در حالی اسامی بازیکنانش به سرمربیگری اکبر میثاقیان را به ثبت رساند که مدعی است یکی از تیم‌هایی است که در جذب بازیکن کم‌ترین هزینه را متحمل شده است.

رسول پیرزاده، وحید عسکری، امجد شکوه‌مقام، محسن حمیدی، داوود دانش‌دوست، ابراهیم ابرقویی، هادی دهقانی، بهنام داداشوند، محمدرضا ناصری، محمود تیغ‌نورد، میثم مجیدی، مهدی محمدزاده، جعفر بزری، میثم آقایی،‌ پوریا خاورپور، مسعود رزم‌پوش، لویی فرناندو نانتوز، امیر ضفرنیا، سعید راهرو و مجتبی روشنگر از جمله بازیکنانی هستند که اسامی آنها با حضور مسئولان تیم آلومینیوم، هیئت فوتبال و خبرنگاران در هیئت فوتبال هرمزگان به ثبت رسیده است.

اکبر میثاقیان، آرتا منهاجی، سیامک اسدی به عنوان کادر فنی، مهدی فلامرزی به عنوان سرپرست و سهراب ساعی به عنوان مدیر اجرایی نیز قرار‌داد خود را به ثبت رساندند.

هم‌چنین طبق گفته مدیرعامل باشگاه آلومنیوم طی روزهای آتی چند بازیکن دیگر از جمله یک بازیکن سوری و دو بازیکن برزیلی نیز با این تیم هرمزگانی نخستین سال خود را در لیگ برتر تجربه می‌کنند.

تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان پس از سال‌ها انتظار به عنوان نخستین تیم هرمزگانی موفق به دست‌یابی مجوز بازی در بالاترین رده از سطح فوتبال کشور شد.

این تیم که روند صعودی خود را با نظم خاصی از لیگ‌های دسته پایین آغاز کرده است، بیشتر قصد دارد در نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر ابتدا به بقا در این لیگ و سپس به تجربه‌اندوزی برای دوره‌های بعدی لیگ برتر چشم بدوزد.

طبق گفته مسئولان این تیم، مبلغی حدود 6 میلیارد تومان در راستای انعقاد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی این تیم در نظر گرفته شده است.

هم‌چنین گفته شده است، تنها قرارداد دو الی سه بازیکن این تیم بالای 300 میلیون تومان منعقد شده است.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول