اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع‌‌رسانی فارس خبر داد

تهیه و ابلاغ سیاست‌های رسانه‌ای در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‌رسانی فارس از تهیه و ابلاغ سیاست‌های رسانه‌ای در این استان خبر داد.

تهیه و ابلاغ سیاست‌های رسانه‌ای در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی فارس با اشاره به این که شورای اطلاع‌رسانی این استان، خط‌مشی کلی اطلاع‌رسانی تمام دستگاه‌های اجرایی این استان را تعیین می‌کند، اظهار داشت: با توجه به جایگاه عالی استانداری به منظور همسویی دستگاه‌های اجرایی استان در بحث اطلاع‌رسانی، بر اساس سیاست‌های کلان کشور، باید سیاست‌های رسانه‌ای این استان تهیه و ابلاغ شود.

وی با تاکید بر این که در سیاست اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها باید هم به موقعیت و تقویم مسائل کلان کشور و هم به مسائل مورد نظر دستگاه‌های اجرایی توجه شود، افزود: در برخی مناسبت‌ها مانند دهه مبارکه فجر و هفته دولت، اطلاع‌رسانی جنبه ملی به خود می‌گیرد چراکه در این موقعیت‌ها باید عملکرد مجموعه نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

رئیس شورای اطلاع‌‌رسانی استان فارس فعالیت صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها را در فضای رسانه‌ای این استان حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: شورای اطلاع‌رسانی این استان به جایگاه تمام رسانه‌های فعال در این استان توجه دارد و به مقتضای موقعیت، از حضور نمایندگان رسانه‌ها در جلسات شورا، بهره‌گیری می‌کند.

در این جلسه آیین‌نامه شورای اطلاع‌رسانی این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از رای‌گیری به وسیله اعضاء مصوب شد.

شورای اطلاع‌رسانی استان فارس دارای سه کمیته سیاسی، اقتصادی و عمرانی است که سیاست‌های اطلاع‌رسانی در این حوزه‌ها را تدوین کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول