اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان:

ارائه گزارش عملکرد مسئولان در شورای اطلاع‌رسانی زیبنده نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان با انتقاد از نحوه برگزاری جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: ارائه گزارش عملکرد مسئولان در جلسات شورای اطلاع‌رسانی زیبنده نیست.

ارائه گزارش عملکرد مسئولان در شورای اطلاع‌رسانی زیبنده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن قانونی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در جمع مدیران استانی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات جلسات پیشین این شورا مقرر شده بود که اساسنامه و مرامنامه شورای اطلاع رسانی در اختیار اعضا قرار گیرد، تصریح کرد: با وجود تصویب این مسئله در جلسه گذشته این اتفاق تاکنون اجرایی نشده است.
وی بر لزوم برنامه ریزی و سیاست‌گذاری در عرصه رسانه‌ای استان تاکید کرد و گفت: شورای اطلاع‌رسانی استان باید به سمتی حرکت کند که علاوه بر تدوین سیاست‌های اطلاع‌رسانی، تقویت ارتباط بین رسانه‌ها و مدیران دولتی استان را در اولویت قرار دهد.
‌عضو شورای اطلاع رسانی استان اصفهان افزود: در صورت تحقق تقویت ارتباط بین رسانه‌ها و مدیران دولتی استان، علاوه بر تقویت و بهبود امر اطلاع رسانی، عملکرد مسئولان استانی نیز بهبود می‌یابد و فضای نقد سازنده نیز بیش از گذشته جریان می یابد.
وی با اشاره به اینکه جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان نباید به سمت جلسات نشست خبری پیش رود، تصریح کرد: از ظرفیت موجود در مدیران رسانه‌های استان به نحو مطلوب‌تری می‌توان بهره‌برداری کرد.
قانونی بر گسترش تعامل بین مدیران رسانه‌ها و مدیران دولتی استان تاکید کرد و  اظهار داشت: ارتباط دو سویه مدیران رسانه‌ای و استانی برکات مطلوبی برای استان در اطلاع رسانی و توسعه فعالیت رسانه‌ها دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول