اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت دختران جوان

پینگ‌پنگ‌بازان برتر المپیاد جوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس هیئت پینگ‌‌پنگ استان قم از برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ دختران المپیاد ورزشی جوانان محلات قم و معرفی افراد برتر این پیکارها خبر داد.

پینگ‌پنگ‌بازان برتر المپیاد جوانان قم معرفی شدند

آزاده مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان کرد: هیئت پینگ‌پنگ استان قم در تعامل با مسئولان برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان در استان قم، اقدام به برگزاری پیکارهای پینگ‌پنگ دختران جوان کرد و این رقابت‌ها با کیفیت خوبی برگزار شد.

وی بیان داشت: در این دوره از پیکارهای پینگ‌پنگ نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات در استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان علاقمند استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها داشتند که در بخش انفرادی شاهد رقابت نزدیک و تماشایی بین‌ آنها بودیم.

نایب‌ رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود:‌ دختران جوان پینگ‌پنگ باز شرکت‌کننده در این دوره از المپیاد ورزشی جوانان قم، رقابت‌های خود برای کسب عناوین برتر را در سالن شهید محمدی برگزار کردند و نفرات برتر از بین 30 شرکت‌کننده مشخص شد.

وی ابراز داشت: خوشبختانه سطح توانمندی دختران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با وجود عدم حضور پینگ‌پنگ‌بازان حرفه‌ای استان بسیار خوب بود و نفرات شرکت‌کننده با یکدیگر رقابتی جذاب و نزدیک برگزار کردند و در پایان افراد اول تا سوم مشخص شدند.

مهدوی در ادامه با اشاره به برترین‌های این دوره از رقابت‌های پینگ‌پنگ دختران المپیاد ورزشی جوانان در قم اضافه کرد: این دوره از مسابقات به شکل انفرادی برگزار شد که در پایان این معصومه فاضل بود که با غلبه بر سایر مدعیان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

مهدوی عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها عنوان دومی به زهرا زارع رسید تا این پینگ‌پنگ‌باز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند، ضمن اینکه مقام سوم را مطهره شیرغلامی کسب کرد.

وی بیان داشت: جوایز و هدایای نفرات اول تا سوم با حضور مسئولان ورزش استان قم و سایر مسئولان و مربیان و ورزشکارن حاضر در اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی جوانان که به زودی برگزار می‌شود، به آنها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول