اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

بازی با برق شیراز حساس‌ترین بازی فصل ماشین‌سازی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی با تیم برق شیراز حساس‌ترین بازی فصل تیم ماشین‌سازی در رقابت‌های این فصل است.

بازی با برق شیراز حساس‌ترین بازی فصل ماشین‌سازی است

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ماشین‌سازی برای اینکه شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشد، باید مقابل تیم برق شیراز به پیروزی دست یابد.

وی افزود: البته هر سه بازی باقیمانده ماشین‌سازی نقش حیاتی برای این تیم را دارد، اما بازی با برق از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و پیروزی در این بازی، روحیه تیم را برای دو بازی آتی نیز بالا خواهد برد.

دبیری گفت: بازیکنان تیم ماشین‌سازی نیز برای شکست دادن تیم برق شیراز مصمم بوده و تلاش خود را برای برد بر این تیم و جبران نتایج ضعیف هفته‌های اخیر به کار خواهند بست.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز از برگزاری تمرینات منظم تیمش خبر داد و اظهار کرد: تیم ماشین‌سازی از پنج فروردین تمرینات خود را آغاز کرده و برای افزایش آمادگی جسمانی نیز دو بازی دوستانه مقابل امید شهرداری و گسترش فولاد سهند برگزار کرد.

وی گفت: تیم ماشین‌سازی در بازی مقابل برق شیراز بازیکن محروم و مصدومی نداشته و با تمام قوا رو در روی حریف قرار خواهد گرفت.

بازی ماشین‌سازی تبریز با برق شیراز از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ایران روز پنج‌شنبه 17 فروردین در شیراز برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

در حال حاضر  ماشین‌سازی با 34 امتیاز تیم سوم جدول بوده و برق شیراز نیز با 18 امتیاز در قعر جدول گروه دو قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول