اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان ‌رضوی:

عملکردم با منافع عده‎ای ناسازگار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: عملکردم با منافع عده‎ای ناسازگار است و برای حواشی بیشتری آماده هستم.

عملکردم با منافع عده‎ای ناسازگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی‌اکبر هاشمی جواهری، عصر امروز در نشست خبری اداره ‌کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی که در هتل ارس مشهد برگزار شد، در پاسخ به سوالی در ارتباط با انتشار نامه‎ای علیه عملکردش در سفر معاون امور استان‏های وزیر ورزش و جوانان به مشهد، اظهار کرد: نامه‎ای که امضا نداشته باشد رسمیت ندارد و هرکسی می‏تواند هرچه دلش خواست تایپ کند و به دیگران بدهد، من معلم هستم و تا روزی که توان داشته باشم و مفید باشم در ورزش خواهم بود و روزی که احساس کنم دیگر مفید نیستم به همه اعلام کرده و می‏روم.

وی افزود: اگر کسی کوچکترین شناختی نسبت به زندگی من داشته باشد، دو خط اول نامه را بخواند متوجه می‎شود که اصلاً صحت ندارد، من آمادگی بیشتر از اینها را داشته و دارم و تنها به دنبال اصول و ارزش‎ها هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی در ارتباط با علت انتشار چند نامه در مخالفت با او تاکید کرد: بارها گفته‎ام که کسی که مسئولیت قبول می‎کند پشت سرش حرف و حدیث خواهد بود و رویه‎ای که من در پیش گرفته‎ام با منافع عده‎ای سازگار نیست که این مسئله سبب شده یکسری حرف‏ها زده شود.

وی افزود: من جلوی سیبل هستم تا افرادی دیگر که قبلا حاضر نبودند به ورزش بیایند به کمک آن بیایند، شاید اگر من نمی‎آمدم افرادی مثل عباس چمنیان و  معرفتی هم وارد ورزش نمی‎شدند.

 

اگر توانستید یک امضای مستند در این نامه‎ها پیدا کنید جایزه دارید

هاشمی جواهری خاطرنشان کرد: اگر توانستید یک امضای مستند در این نامه‎ها پیدا کنید جایزه دارید؛ آمده‎ام تا قدمی رو به جلو برای ورزش استان بردارم و همه کارهایم هم بی‌عیب نیست، تیم ما تیم کار است و هرکس که برای ورزش استان دل بسوزاند و صادقانه و سالم کار کند درون تیم ماست و من تحت تاثیر نام‎ها و شانتاژها قرار نخواهم گرفت.

وی افزود: ورزش استان یک شبه خراب نشده که من بتوانم یک شبه درستش کنم و اینکار در توان من نیست، هرکجا که دست می‎گذاریم مشکل وجود دارد، جمع کردن هیئت‏های جودو، باستانی، کشتی و فوتبال کارهای نفس گیری بود.

 

نشیده‎ام که استانداری و یا وزارت ورزش و جوانان مخالفتی با من داشته باشند

هاشمی جواهری همچنین در پاسخ به سوالی دیگر در ارتباط با شایعه تصمیم استانداری خراسان‌رضوی برای برکناری‎‏اش گفت: به هیچ عنوان نشنیده‎ام که استانداری و یا وزارت ورزش و جوانان مخالفتی با من داشته باشند، من با اعتقاد این سمت را قبول کردم و پای همه سختی‏هایش هم هستم تا بتوانم به سهم خودم مشکلات ورزش استان را حل کنم.

وی افزود: در این مدت خیلی اتفاقات رخ داده که نمی‎توانم بگویم و جنبه رسانه‏ای شدن هم ندارد اما خداوند ناظر اعمال ماست.

 

تیم پیام صاحب دارد، من نباید به فکرش باشم

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی همچنین در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پیام و ادعای بی‎توجهی او به این تیم که توسط مالک این باشگاه عنوان شده بود، گفت: چه درست، چه غلط، پیام مالک دارد و من نمی‏توانم در کار تیمی که مالک دارد دخالت کنم اما در عین حال دلم برای این تیم می‏سوزد، تیم صاحب دارد و من نباید به فکرش باشم و خبر ندارم که صفایی از من وقتی خواسته باشد تا صحبت کنیم اما اگر بخواهد در خدمتش هستم.

وی همچنین در ارتباط با این گفته مالک تیم پیام که تیم را در لیگ دسته دوم در اختیار هیئت فوتبال گذاشته است و اکنون هم تیم را در دسته سوم تحویل گرفته، خاطر نشان کرد: زمانی مسئولیت تیم را بر عهده گرفتیم که آبروی استان در حال از بین رفتن بود، اگر یک دبستان در مسابقاتی تیم می‎دهد لباس ورزشکارانش همرنگ است اما تیم پیام با لباس چند رنگ در مسابقات حاضر می‏شد و حتی در تمرینات بازیکنانش آب برای خوردن نداشتند.

وی افزود: ما تیم را نبستیم و ادعا هم نکردیم که تیم را می‏خواهم فقط برای آبروی استان پیش قم شدیم و هر کاری از دستمان بر می‏آمد انجام دادیم.

 

با چه مجوزی ورزشگاه ملی ثامن با 2 هزار تومان فروخته می‎شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: جمعه‏ها فضای متفاوتی در این مجموعه حاکم است که اصلاً ورزشی نیست و از هر خودرویی پول گرفته می‎شود که باید مشخص شود با چه مجوزی ورزشگاه ملی ثامن با 2 هزار تومان فروخته می‎شود.

هاشمی جواهری در پاسخ به خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با اختلافش با سرپرست هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار کرد: تکلیف روسای هیئت‏‎های سوارکاری و اتومبیلرانی هفته آینده مشخص می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی گفت: در مسئله اتومبیلرانی مشکل تنها در مورد پیست ثامن است، ورزشگاه ثامن متعلق به همه است نه صرفاً اتومبیلرانی اما فردی پارکینگ استادیوم 50 تا 150 میلیون تومان هزینه کرده و پارکینگ مجموعه را به پیست تبدیل کرده است.

وی افزود: برای انجام این سرمایه‏گذاری و تغییر وضعیت پارکینگ مجموعه هیئت اتومبیلرانی نه صحبتی با ما کرده است نه اجازه‏ای گرفته و نه حتی تفاهم‌نامه‏ای امضا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی تاکید کرد: رمضانی، سرپرست هیئت اتومبیلرانی از دوستان من است و هماهنگی خوبی با او داشتم اما باید بحث مجموعه ثامن شفاف شود.

 

هیئت اتومبیلرانی با چه مجوزی از مردم برای حضور در مجموعه ثامن پول می‎گیرد

هاشمی جواهری در ارتباط با مشکلات تغییر در پارکینگ مجموعه ورزشی ثامن گفت: مگر می‏شود بدون هیچ سند، قرارداد و یا تفاهم‌نامه‏ای در زمینی که متعلق به ما نیست سرمایه‎گذاری کنیم؛ استادیوم ثامن در اختیار ما نیست، این مجموعه در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است و باید برای من شفاف شود که با چه مجوزی در پارکینگ مجموعه سرمایه‌گذاری شده و از مردمی که می‏خواند از مجموعه استفاده کنند پول گرفته می‌شود، اگر فردا سرمایه‏گذار ادعایی کرد چه کسی پاسخگو خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: من تنها از رئیس هیئت پرسیدم که با چه مجوزی از مردم برای حضور در مجموعه ثامن پول می‎گیرید، این پول‏ها به چه حسابی می‎رود و کجا هزینه می‎شود.

وی ادامه داد: همچنین با چه مجوزی از مردم برای رفتن به حوضچه دریاچه مصنوعی ثامن پول می‎گیرید و این پول‏ها به حساب شخصی فردی می‏رود و هزینه آسفالت یک مکان دیگر می‎شود.

قرار نیست همیشه ما در لیگ برتر فوتبال تیم نداشته باشیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی گریزی به وضعیت فوتبال استان زد و افزود: همیشه که قرار نیست ما در لیگ برتر فوتبال تیم نداشته باشیم، بالاخره به لیگ برتر بازمی‎گردیم و بازی‎هایمان در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد اما تکلیف مردمی که می‏خواهند از پارکینگ مجموعه استفاده کنند چه می‏شود.

حکم جلب مدیر مجموعه ثامن را گرفته‎اند

وی افزود: به تازگی حکم جلب مدیر مجموعه ثامن را گرفته‎اند که علت بروز یک تصادف رانندگی در درون مجموعه بوده و به دلیل تغییراتی که صورت گرفته و مسیر‏های رفت آمد مشخص نیست، رئیس مجموعه مقصر شناخته شده است.

جواهری خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: در ورزش اتفاقاتی رخ می‎دهد که واقعا جای سوال دارد و شبهه انگیز است و در خیلی از موارد قابلیت گفتن و رسانه‏ای شدن ندارد، اما بهتر است برای اینکه فکر مسمومی وارد جامعه نشود، قبل از انتشار آنها از من سوال کنید تا مسائل روشن شود.

وی افزود: برای اتومبیلرانی وقت گذاشته‏ام و به دنبال حل مشکلات آن بوده‏ام، در صحبتی که با معاونان استانداری داشتم آنها آمادگی دارند تا 500 میلیون تومان برای احداث پیست اتومبیلرانی کمک کنند به شرطی که یک سرمایه‏گذار دیگر هم پای کار بیاید.

 

با هیچکس نه برادری همیشگی دارم و نه دشمنی همیشگی

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی در ادامه در پاسخ به سوالی دیگر در ارتباط با مشکلات هیئت سوارکاری گفت: در سوار کاری هم بحثی مشابه اتومبیلرانی داریم و باید حدود مشخص شود، من با کسی نه برادری همیشگی دارم و نه دشمنی همیشگی و هرکس به اندازه‎ای که خدمت کند در خدمت او هستم.

وی افزود: در سوارکاری هم باید مشخص باشد که هیئت دنبال چه چیزی است و اگر سرمایه‏گذاری هم صورت گرفته، حاضریم از آن استفاده کنیم اما باید چارچوب قانونی کار مشخص شود ضمن اینکه در بحث پیست سوارکاری مجموعه ثامن بحث مطرح است و نامه آن هم موجود است.

بیشترین وقت را برای سوارکاری گذاشتم اما مورد کم لطفی رئیس هیئت قرار گرفته‏ام

وی ادامه داد: بیشترین وقت را برای سوارکاری گذاشته‎ام اما مورد کم لطفی رئیس هیئت قرار گرفته‏ام، همه تلاشم را کردم تا اعضای جامعه سوارکاری را دور هم جمع کنم اما برخی مشکلات درون خانواده سوارکاری وجود دارد که به آن لطمه زده است.

جواهری با بیان اینکه به دنبال ایجاد آرامش و ثبات در هیئت سوارکاری بودم تصریح کرد: تلاش کردم نکویی در ریاست هیئت سوارکاری بماند و جلساتی با حضور بزرگان سوارکاری برگزار کردیم و همه تلاشم را کردم تا آنها را دور هم جمع کنم اما فایده‏ای نداشت.

نکویی از هیئت سوارکاری خواهد رفت

وی افزود: نکویی از هیئت خواهد رفت و فردی از درون خانواده سوارکاری توسط خود سوارکاران انتخاب خواهد شد و تکلیف رئیس هیات اتومبیلرانی نیز در هفته آینده مشخص می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگان در ارتباط با اصرارش برای تصدی فرد مورد نظرش برای ریاست هیئت کشتی مشهد گفت: اصراری برای انتخاب رائینی و یا هیچ فرد دیگری برای ریاست هیئت‏های ورزشی مشهد نداشته‏ام و ندارم.

وی افزود: رائینی را نمی‌شناختم، او را به من معرفی کردند و صحبتی با او کردم اما انتخاب رئیس هیئت کشتی مشهد در حیطه اختیارات رئیس تربیت بدنی مشهد و رئیس هیئت کشتی استان است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول