اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کیار:

رمضان انسان را از فیض رحمت الهی برخوردار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار گفت: در این ماه رحمت خدا مانند اشعه خورشید تمام لایه‌های اجتماع را درمی‌نوردد و انسان‌ها را از فیض رحمت الهی برخوردار می‌کند.

رمضان انسان را از فیض رحمت الهی برخوردار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن بت‌شکن عصر امروز در نشست اخلاق کارکنان سپاه ناحیه کیار با اشاره به سفارشات پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: دوری از اعمال حرام مهم‌ترین عملی است که تمام مردم مسلمان در این ماه باید از ارتکاب آن خودداری کنند.

وی بر ضرورت رعایت مسائل اخلاقی در این ماه تاکید کرد و افزود: این ماه تمرینی است برای ماه‌های دیگر سال تا زمینه دوری از گناهان توسط مسلمانان را در ماه‌های دیگر سال فراهم کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کیار بر ضرورت استفاده از این فرصت الهی توسط مسلمانان تاکید کرد و گفت: در اول این ماه مبارک درب‌های رحمت الهی به روی مسلمانان گشوده می‌شوند و تا آخر این ماه بسته نمی‌شوند.

وی بیان کرد: کسانی که نتوانند از برکات این ماه عزیز استفاده کنند بدترین مردم هستند.

بت‌شکن با تاکید به دعا کردن برای دیگران و قرائت قرآن در این ماه خاطرنشان کرد: طبق روایات کسی که در جوانی با قرآن مأنوس شود قرآن با پوست، گوشت و استخوان او مخلوط می‌شود.

وی گفت: اهمیت ماه مبارک رمضان علاوه بر روزه روزه‌داران، در قرائت قرآن و دل نواختن به صوت آیات الهی است.

بت‌شکن افزود: در این ماه، رحمت خدا مانند اشعه خورشید تمام لایه‌های اجتماع را درمی‌نوردد و انسان‌ها را از فیض رحمت الهی برخوردار می‌کند.

وی با بیان اینکه این ماه تاثیر بسیار فراوانی بر اقشار مختلف جامعه در رده‌های سنی مختلف دارد، تصریح کرد: والدین باید در این ماه فرزندان خود را با قرآن‌خوانی انس دهند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول