اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

ارسال یک میلیون و 700 هزار مرسوله پستی در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان قم از ارسال یک میلیون و 700 هزار مرسوله پستی در قم طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

ارسال یک میلیون و 700 هزار مرسوله پستی در قم

محمدحسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف و وظایف اداره‌کل پست استان قم اظهار کرد: این اداره در راستای اهدافی مانند پاسخگویی، رضایت شهروندان و همچنین ایجاد بازارهای جدید، خدمات پستی خود را در قالب خدمت متعارف شامل عادی، سفارشی و اکسپرس ارائه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: خدمات اداره‌کل پست در قالب نامه، مطبوعه، بسته کوچک و امانات با انجام عملیات چهارگانه قبول، آماده‌سازی، رهسپاری و توزیع انجام می‌شود.

مدیرکل پست استان قم با اشاره به پیشرفت تکنولوژی در دوران کنونی گفت: اداره‌کل پست با حضور در تمام نقاط شهری و روستایی و همگام با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات به ارائه انواع سرویس‌های نوین پستی می‌پردازد.

وی توزیع کالابرگ شهری، روستایی و عشایری در سطح استان، ثبت‌نام دانشگاه‌ها، ثبت‌نام تلفن همراه، توزیع گذرنامه و گواهینامه، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به طور کامل، اجرای اتوماسیون اداری در سازمان به منظور کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان و سیستم رهگیری و ردیابی مرسولات را از جمله فعالیت‌های اداره کل پست استان قم ذکر کرد.

رحیمی با اشاره به آمار مرسولات عادی در سه ماهه نخست سال جاری گفت: تاکنون 133 هزار و 704 مرسوله عادی در قالب نامه و یک میلیون و 175 هزار و 405 مرسوله پستی در قالب مطبوعه در سال جاری ارسال شده است.

وی به آمار مرسولات سفارشی در سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: 115 هزار و 785 مرسوله در قالب نامه، 20 هزار و 621 مرسوله پستی در قالب مطبوعه، 4 هزار و 413 مرسوله در قالب بسته کوچک و 14 هزار و 772 مرسوله در قالب امانت از طریق پست سفارشی در سه ماهه نخست سال جاری ارسال شده است.

مدیرکل پست استان قم یادآور شد: 207 هزار و 528 مرسوله پستی در قالب نامه، 4 هزار و 810 مرسوله پستی در قالب مطبوعه و 10 هزار و 393 مرسوله پستی در قالب بسته کوچک از طریق پیشتاز در سه ماهه نخست سال جاری ارسال شده است.

وی عنوان داشت: در مجموع یک میلیون و 700 هزار و 140 مرسوله پستی در سه ماهه نخست سال جاری از طریق اداره‌کل پست استان قم ارسال شده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: آمار پست ویژه در سه ماهه نخست سال جاری 12 هزار و 709 مرسوله بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول