اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کارخانه‌‌های لبنی استان اصفهان:

صنف انجمن لبنی اجازه تصمیم‌گیری برای کل کشور را ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان با بیان اینکه صنف انجمن لبنی کاهش 10 درصدی قیمت محصولات لبنی پرچرب در ماه رمضان را اعلام کرده، گفت: این صنف اجازه تصمیم‌گیری برای کل کشور را ندارد.

صنف انجمن لبنی اجازه تصمیم‌گیری برای کل کشور را ندارد

هامون امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با کاهش 10 درصدی قیمت محصولات لبنی پرچرب اظهار کرد: صنف انجمن لبنی اعلام کرده است که قیمت محصولات لبنی پرچرب در ماه مبارک رمضان 10 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: وزارت صنعت و معدن با صنف انجمن لبنی وارد مذاکره شده که کاری غیرقانونی است و مورد اعتراض کارخانجات پاستوریزه کشور و اتحادیه تعاونی‌های فرآورده‌های لبنی گستره خاور است.

مدیرکل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان گفت: صنف انجمن لبنی تعدادی محدود از کارخانه‌ها را تحت پوشش دارد و اجازه تصمیم‌گیری برای کل کشور را ندارد.

وی در مورد این تصمیم‌گیری تصریح کرد: ممکن است این تصمیم سبب ایجاد اختلاف در بین تولیدکنندگان این صنعت شود و از طرفی اراده‌ای در وزارت صنعت و معدن بر نابود کردن بخش عظیمی از صنایع لبنی متوسط و کوچک قرار گرفته است.

امیری در مورد کاهش قیمت محصولات لبنی تاکید کرد: ما مخالف کاهش قیمت محصولات لبنی نیستیم و انجمن لبنی فقط می‌تواند برای زیر مجموعه خودش تصمیم‌گیری کند و از کاهش قیمت محصولات لبنی بی‌خبر هستیم زیرا ارگانی این تصمیم را گرفته است که وظیفه این کار را نداشته است.

وی ادامه داد: شیر خام 750 تومانی بسیار کم به کارخانه‌ها داده می‌شود ، به همین دلیل شیر در بازار کم است، باید خوراک دام دامداران تأمین شود و شیر 750 تومانی به کارخانه‌ها تحویل داده شود تا بتوانیم در راستای کمک به برون رفت از وضعیت موجود به تعهدات خود عمل کرده، و شیر با قیمت 900 تومان عرضه شود.

مدیرکل کارخانه‌های لبنی استان اصفهان در ارتباط با کیفیت محصولات لبنی استان اضافه کرد: محصولات کارخانه‌های لبنی استان با نظارت دقیق استاندارد و معاونت غذا و دارو تولید می‌شود و اگر احساس می‌شود محصولات کارخانه‌‌ای دارای کیفیت مناسب نیست با تحویل آن به معاونت غذا و دارو و استاندارد کیفیت آن بررسی می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: بهترین ناظر در زمینه کیفیت محصولات لبنی، مردم هستند و در صورت شک و شبهه در رنگ، طعم و وزن می‌توانند به نهادهای کنترلی به منظور رسیدگی، رفع مشکل و آنالیز کیفیت محصولات مربوطه گزارش دهند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول