اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

مسئولان برای خروج خودروهای فرسوده همت کنند

خبرگزاری فارس: شهردار گفت: مسئولان ذی‌ربط برای خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل درون شهری اقدامات اساسی انجام دهند.

مسئولان برای خروج خودروهای فرسوده همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،علیرضا نوین در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز افزود: با وجود آنکه شهرداری تبریز با اجرای پروژه‌های مسیرگشایی و سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل درون شهری اقدامات اساسی برای کنترل ترافیک شهر تبریز انجام داده اما معضل خودروهای فرسوده باعث اختلال عبور و مرور در خیابان‌ها شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه شاهد حجم بالای خودروهای فرسوده در شهر تبریز هستیم، ادامه داد: خودرو‌های فرسوده در حین حرکت دچار مشکل شده و هنگامی که در مسیر متوقف می‌شوند کل جریان ترافیک را مختل می‌کنند بنابراین خروج و جایگزینی آنها با خودروهای جدید امری ضروری بوده اما با توجه به اینکه این امر همت و همکاری سایر ارگان‌ها را می‌طلبد تاکنون مشکل شهر تبریز در این خصوص حل نشده است.

شهردار تبریز همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هر خودرو یک عمر مفید مشخصی دارد و بعد از آن باید از چرخه فعالیت خارج شود، افزود: خودروهای فرسوده در تصادفات رانندگی بیشترین میزان خسارات جانی و مالی را به بار می‌آورند.

نوین در ادامه سخنان خود خواستار همکاری شهروندان با شهرداری تبریز در حل معضلات ترافیکی شهر تبریز شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول