اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محمودآباد

مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: دومین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور جام "شادروان ایمان شکری قهرمان نجات غریق کشور" در محمودآباد برگزار شد.

مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، دومین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد کشور جام "شادروان ایمان شکری قهرمان نجات غریق کشور" با حضور شرکت‌کنندگانی از مازندران، گلستان و تهران در دریای محمودآباد برگزار شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد گفت: در این مسابقات که در دو رده سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال(آزاد) برگزار شده شناگران زیر 20 سال مسافت یک‌هزار متری و بالای 20 سال مسافت یک‌هزار و 500 متری را تا ساحل شنا کردند.

محمد ربیعی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 20 سال، علی قندی از بابل، سهیل غلامی از آمل و محمد حسین‌پور از بابل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در رده سنی بالای 20 سال و بزرگسالان بهشاد علیزاده از محمودآباد، فرزین احسانی‌فر از نور و سیدعلی تقوی از فریدونکنار حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی محمودآباد تصریح کرد: مجموع شرکت‌کنندگان در این مسابقات 53 نفر بودند که نسبت به سال گذشته که نخستین دوره این مسابقات بود، رشد قابل توجهی داشت.

ربیعی افزود: در این دوره از مسابقات علاوه بر استقبال بسیار مناسب شناگران از استان‌های مازندران، گلستان و حتی چند شناگر از تهران مسئولان نیز به خوبی از مسابقات حمایت کردند.

وی با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و اعضای شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: جوایز این دوره نیز نسبت به سال گذشته چشمگیرتر بوده و امیدواریم سال‌های آینده این مسابقات را در سطح کشور برگزار کنیم.

به گزارش فارس، جوایز این دوره از مسابقات شامل سه دستگاه دوچرخه و لباس ورزشی بوده که درهر رده سنی به هشت نفر برتر اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول