اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

تولید 200 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به روند تولیدات این کارخانه پیش‎بینی می‏شود تا پایان امسال بیش از 200 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در این کارخانه تولید شود.

تولید 200 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسعود جوانبخت سامانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت، تنها کارخانه تولید کننده ورق گالوانیزه خودرو در خاورمیانه است که از سال گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر 30 هزار تن ورق خودرو گالوانیزه در این استان تولید شد، گفت: در شش ماهه نخست امسال نیز افزون بر 124 هزار تن ورق در این کارخانه تولید و به بازار ارائه شده است.
جوانبخت با بیان اینکه این واحد تولیدی  نیاز دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا را به میزان 85 درصد تامین می‌کند، گفت: این واحد تولیدی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 50 هزار تن ورق گالوانیزه تولید کرده است.
مدیر عـامل کارخانه تولید ورق گـالوانیزه خودروی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تولید بزرگترین مجتمع ورق خودروی خاورمیانه از10 متر به 100 متر در هر دقیقه افزایش یافته است، گفت: کشش ‌پذیری بالا، مقاومت در برابر خوردگی، رنگ‌پذیری آسان، مقاومت در برابر حوادث و سبکی وزن که سبب کاهش مصرف سوخت می‌شود از ویژگی‌های ورق گالوانیزه تولیدی این کارخانه به ‌شمار می‌رود.
وی با اشاره به میزان اشتغالزایی این واحد تولیدی، گفت: ‌با بهره‌برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال 300  نفر به‌صورت مستقیم و 4 هزار نفر به‌صورت غیر مستقیم در این کارخانه فراهم شده است.
جوانبخت با بیان اینکه برای احداث این واحد تولیدی 240 میلیارد تومان و 98 میلیون یورو هزینه شده است، گفت: شرکت سایپا، ایران خودرو و صندوق بازنشستگی کشوری سهامداران این کارخانه هستند.
وی همچنین با اشاره به میزان صادرات این واحد تولیدی، گفت: تاکنون افزون بر یک ‌هزار تن از تولیدات کارخانه ورق خودرو از بزرگترین مجتمع تولیدی ورق خاورمیانه در چهار محال و بختیاری به خارج از کشور صادر شده است.
کارخانه تولید ورق گالوانیزه خودرو چهارمحال و بختیاری، 24 آبان سال 89 با حضور محمود احمدی نژاد د منطقه صنعتی سفید دشت در شهرستان بروجن در 33 کیلومتری شهرکرد بهره برداری شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول