اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت میگیرد؛

تولید 200 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی میشود تـا پایان امسال بیش از 200 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در این کارخانه تولید شود.

تولید 200 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در شهرکرد
فریدون حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از افزایش 90 درصدی تولیدات ورق خودرو در این استان خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی مهندسان و کارکنان جوان این کارخانه تولید بزرگ‌ترین مجتمع ورق خودروی خاورمیانه از 10 متر به 100 متر در هر دقیقه افزایش یافت. این موفقیت دستاورد بزرگی در بخش تـولید ورق کشور محسوب می‌شود.
حمیدی تولید سال گذشته این کارخانه را بیش از 30 هزار تن اعلام کرد و گفت: در شش مـاهه نخست سال جاری با تلاش شبانه‌روزی این مجموعه 124 هزار تن ورق در این کارخانه تولید شده است.
مدیر عـامل کارخانه تولید ورق گـالوانیزه خودروی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این شرکت نیاز دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا را به میزان 85 درصد تامین می‌کند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پی آن هستیم که در آیندهی ‌ای ‌‌ای نزدیک بتوانیم 100 درصد نیاز این دو شرکت بزرگ کشور را تامین کنیم.
وی ظرفیت تولید این کارخانه را 400 هزار تن در سال عنوان کرد و افزود: این میزان تولید تا سه سال آینده محقق خواهد شد.
حمیدی با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی این کارخانه، گفت: در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی عراق، پاکستان و افغانستان آمادگی خود را برای خرید ورق‌خودرو این شرکت اعلام و در حال ثبت سفارش هستند.
وی با بیان اینکه استفاده از ورق گالوانیزه سبب کاهش 20 درصدی وزن خودروها می‌شود، گفت: استفاده از ورق خودرو گالوانیزه در جلوگیری از افزایش مصرف سوخت و همچنین رعایت استانداردهای زیست محیطی نیز دارای تاثیرات مثبت است.
مدیر عـامل کارخانه تولید ورق گـالوانیزه خودروی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ماشین‌آلات این کارخانه از به روزترین و حرفه‌ای‌ترین خطوط تولید ورق خودرو هستند، گفت: تولیدات این واحد تولیدی ورق گالوانیزه از ضخامت چهار دهم تا دو میلی‌مترو با عرض 800 تا یک هزار و 880  میلیمتر است.
وی اضافه کرد: محصولات این کارخانه می‌تواند تا 85 درصد از بدنه خودروها را تشکیل دهد که ضد خوردگی بودن و جلوگیری از زنگ زدگی و همچنین استقامت بالای آن از مزایای ورق گالوانیزه محسوب می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول