اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان:

تولید برنامه‏‌های اخلاقی اولویت اصلی صدا و سیما باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان گفت: اولویت اصلی برنامه‏‌سازان صدا و سیما در ماه مبارک رمضان، باید آگاه‏‌سازی مردم نسبت به مسائل شرعی و تولید برنامه‏‌های اخلاقی باشد.

تولید برنامه‏‌های اخلاقی اولویت اصلی صدا و سیما باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای سمنان، آیت‏‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با جمعی از مدیران و برنامه‏‌سازان صدا و سیمای مرکز سمنان، ضمن تاکید بر بهره‏‌گیری مناسب از فرصت‏‌های این ماه عزیز و لزوم تولید و پخش برنامه‏‌های وزین و انسان‏‌ساز در ماه رمضان افزود: افزایش کیفیت تولیدات رادیو و تلویزیونی، برنامه‏‌های مروّج فرهنگ انس با قرآن و نماز و برنامه‏‌های اخلاقی و شرعی باید از اولویت برنامه‏‌سازان شبکه استانی سمنان باشد.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان همچنین بر لزوم بهره‏‌گیری از نظرات و انتقادات مردم به ویژه نخبگان و نوآوری در برنامه‏‌سازی برای افزایش کیفیت برنامه‏‌های صدا و سیما تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای خبر، رادیو و تلویزیون، به تولید و پخش برخی از ویژه برنامه‏‌های شبکه استانی سمنان اشاره کرد.

به گفته رمضان‏علی شریفی‏‌فر، پخش زنده قرائت دسته‏‌جمعی قرآن کریم در سمنان و شاهرود، پاسخگویی به سؤالات شرعی مردم، ویژه برنامه‏‌های زنده رادیو و تلویزیونی سحر و افطار، بیان احکام شرعی و پخش سریال امام علی(ع) انجام می‏‌شود.

وی ادامه داد: تولید برنامه‏‌های مذهبی با محتوای خودسازی، ذکر و دعا، استحکام بنیان خانواده، توجه به نیازمندان و ایتام و سایر مباحث مذهبی از جمله برنامه‏‌هایی محسوب می‏‌شود که قرار است در ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز سمنان پخش شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول