اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجامع امور صنفی استان اردبیل:

مردم از خرید مازاد مرغ پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجامع امور صنفی استان اردبیل گفت: مردم ما با خرید کالای مازاد مورد نیاز خود به ویژه مرغ اجازه ندهند برخی از دلالان و سوء‌استفاده کنندگان از وضعیت پیش آمده بهره‌برداری نامطلوب کنند.

مردم از خرید مازاد مرغ پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا ناصری صبح امروز در جلسه هماهنگی شورای تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: ما با جلسه هماهنگی که با اتحادیه‌ها و صنوف مختلف داشتیم با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام آمادگی کردیم تا کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های ضیافت با تخفیف 15 درصد عرضه شود.

وی همکاری خوب اتحادیه‌ها و صنوف استان را در کنترل قیمت‌ها و تعدیل آن یادآور شد و افزود: به یقین توزیع کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب به ویژه مرغ ادامه می‌یابد و شایسته است مردم عادت بد ذخیره‌سازی طولانی‌مدت کالا و مایحتاج را از ذهن‌ها دور کرده و به مقدار نیاز خود خرید کنند.

ناصری بیان داشت: اگر هر خانواده به صورت روزانه یا هفتگی مرغ مورد نیازش را تهیه کند چنین وضعیت شلوغ و نامناسب در صف‌های طولانی عرضه مرغ را شاهد نخواهیم بود و به جای نوبت‌بندی توزیع مردم به راحتی می‌توانند به فروشگاه‌های مورد نیاز مراجعه کرده و کالای خود را تامین کنند.

نایب رئیس مجامع امور صنفی استان اردبیل با بیان اینکه صنوف مختلف در عرضه مناسب، با کیفیت و به مقدار نیاز مردم از آمادگی کافی برخوردار هستند افزود: نباید اجازه دهیم در حرکت و اقدام صنوف در این ارتباط خللی به وجود آید.

وی در ادامه سخنان خود به بازرسی‌های مستمر مجامع صنفی استان اردبیل نیز اشاره کر و گفت: هر ماه این بازرسی‌ها را به دنبال گزارش‌های مردمی انجام می‌دهیم به طوری که در تیرماه از 3 هزار و 728 مورد بازرسی تعداد 86 صنف متخلف شناسایی شده و به تعزیرات معرفی شده‌اند.

این مسئول به همکاری خوب تعزیرات حکومتی استان اردبیل در برخورد با جرایم و مواردی از گران‌فروشی و یا تخلفات دیگر اشاره کرد و افزود: هیچ تعللی در این زمینه وجود ندارد و همه دستگاه‌های کنترلی و نظارتی دست به دست هم داده‌اند تا در ماه مبارک رمضان با پدیده زشت گران‌فروشی مقابله کنند.

ناصری ادامه داد: در این زمینه حتی آمادگی داریم از صنوف با انصاف و مقید به قوانین تجلیل و تقدیر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس مجامع امور صنفی استان اردبیل در پایان ابراز داشت: در کنار اقدامات سازمان‌های نظارتی و کنترلی علوم پزشکی اردبیل نیز بحث مراقبت‌ها و نظارت‌های بهداشتی را جدی گرفته و در این کار اصرار بر انجام مطلوب وظایف و اختیارات دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول