اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رعایت اخلاق پزشکی در طرح پزشک خانواده امری ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رعایت و ترویج اخلاق پزشکی در اجرای برنامه پزشک خانواده امری مهم و ضروری است.

رعایت اخلاق پزشکی در طرح پزشک خانواده امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در مراسم افتتاح برنامه پزشک خانواده در سیستان و بلوچستان با حضور وزیر بهداشت، درمان و خدمات پزشکی اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی بخش پزشکی در سطح کشور از رشد و توسعه بسیار خوبی برخوردار شده است.

وی افزود: وجود دو دانشگاه مستقل علوم پزشکی در استان نشانه توجه ویژه دولت عدالت‌محور نهم و دهم به امر پزشکی است.

سلیمانی عنوان کرد: خدمات ارائه شده در بخش بهداشت و درمان در این استان بسیار خوب بوده و بیشتر مشکلات درمانی مردم این استان در حال برطرف شدن است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در کنار توسعه کمی و کیفی پزشکی باید به بحث اخلاق پزشکی نیز توجه ویژه‌ای شود و در این استان کمترین میزان شکایت از پزشکان را داشته‌ایم و تعهد و تدین پزشکان این منطقه زبانزد بوده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در عرصه پزشکی نیز تنگناهایی وجود دارد و تحریم‌های امروز دامنگیر عرصه پزشکی شده و بسیاری از قطعات و ابزار کار پزشکی با توجه به شرایط فعلی با مشکل تهیه می‌شود که این موضوع با مدیریت داخلی کشور حل شدنی است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول