اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بسکتبال قم:

بسکتبال قم گام نخست را محکم برداشت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم بسکتبال جوانان قم با کسب پنج امتیاز در مرحله گروهی مسابقات بسکتبال جوانان کشور راهی مرحله نهایی شد و گام نخست برای قهرمانی را محکم برداشت.

بسکتبال قم گام نخست را محکم برداشت

الهام نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم جوان و آماده‌ای را به مسابقات جوانان کشور بردیم و با توجه به حضور چهره‌های توانمند و مطرح در تیم، امید زیادی داشتیم که بتوانیم با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال جوانان قم در نخستین مسابقه خود در بازی‌های مرحله گروهی برابر تیم بسکتبال جوانان همدان به میدان رفت و در میان ناباوری این تیم بسکتبال جوانان دختر همدان بود که با حساب 47 بر 44 به برتری دست یافت.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم افزود: این پیروزی در حالی برای تیم بسکتبال جوانان همدان به دست آمد که بازیکنان ما در چهار کوارتر مسابقه بازی به مراتب برتری نسبت به میزبان خود ارائه کردند و با بد اقبالی نتوانستند از نخستین آزمون خود در راه صعود به مرحله دوم سربلند از میدان خارج شوند.

وی تصریح کرد: با اینکه کسب این نتیجه برای تیم ما خوب نبود ولی این تیم در ادامه بازی‌ها مصمم‌تر از گذشته برای صعود به مصاف حریفان رفت.

نادری با اشاره به ادامه بازی‌های تیم جوانان قم در مسابقات بسکتبال قهرمانی دختران جوانان کشور یادآور شد: تیم ما بعد از باخت برابر همدان، با روحیه‌ای بسیار خوب و آمادگی کامل در دومین دیدار خود برابر تیم بسکتبال جوانان مرکزی به میدان رفت.

وی عنوان داشت: همانگونه که وعده کرده بودیم، تیم دختران جوان قم در دومین دیدار خود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و در پایان جدالی حساس با نتیجه قاطع 50 بر 32 صاحب برتری شد تا در آستانه کسب جواز حضور در مرحله نهایی قرار بگیرد.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم خاطر نشان کرد: دختران بسکتبالیست قم در سومین مسابقه خود برابر تیم قزوین که بازی بسیار حساسی بود توانستند در پایان جدالی نزدیک و نفس‌گیر با حساب 50 بر 48 حریف خود را شکست داده و بدین ترتیب راهی مرحله نهایی شوند.

نادری تصریح کرد: بسکتبالیست‌های جوان قم در حالی برای صعود به مرحله بعد مسابقات جوانان کشور تلاش کردند و به موفقیت دست یافتند که تیم مینی بسکتبال قم نیز در رقابت‌های قهرمانی کشور تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت به کار گرفت و در نهایت در جایگاه دوم گروه خود ایستاد و به مرحله نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول