اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی:

تجهیزات آتش‌نشانی‌ها باید تعویض شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: تجهیزات و ابزارآلات آتش‌نشانی‌ها باید تعویض یا جایگزین شوند.

تجهیزات آتش‌نشانی‌ها باید تعویض شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری عصر یکشنبه در همایش آتش‌نشانان شهرستان ارومیه اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی بهتر و مداخله به موقع آتش‌نشانان در زمان بروز حوادث، بهسازی و نوسازی تجهیزات آتش‌نشانان استان اولویت اول امسال مدیریت بحران استان است.

وی اضافه کرد: با بهسازی و نوسازی تجهیزات آتش‌نشانان استان می‌توان خلأهای پیش روی مدیریت بحران را از میان برداشت.

ذوالفقاری با اشاره به طرح تاکسیران همیار آتش‌نشان افزود: این طرح شیوه مطلوبی در امر خدمات‌رسانی در این حوزه است و با این اقدام رانندگان در تمام سوانح و حوادث نقش پررنگی را ایفا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه نیز در این مراسم با تقدیر از تاکسیرانان امین گفت: در این مراسم چهار تاکسیران در شهر ارومیه به دلیل امانتداری و تحویل اشیای گران‌قیمت جامانده مسافران در تاکسی به صاحبانشان تندیس تاکسیران امین دریافت می‌کنند.

محمدتقی ابراهیمی افزود: با هدف تقویت روحیه امانتداری، رانندگان یاد شده علاوه بر دریافت تندیس سه سال از پرداخت عوارض و هزینه تمدید پروانه معاف شدند.

به گفته وی اعطای تندیس تاکسیران امین به عنوان طرح ابتکاری این سازمان در سال‌های آینده نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.

در این همایش که با هدف جلب مشارکت عمومی در پیشگیری از افزایش خسارات در مواقع بحران و آتش‌سوزی‌ها و تجهیز تاکسی‌های گردشی به کپسول اطفای حریق برگزار شد با اعطای نمادین کپسول آتش‌نشانی به پنج تاکسیران ارومیه‌ای طرح تاکسیران همیار آتش‌نشان در ارومیه کلید خورد.

همچنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه علاوه بر معرفی تاکسیرانان امین با اهدای تندیس از آنان تجلیل کرد.

فرهاد ابراهیمی، یونس پروین، علی رحمتی و محمد مشفقی‌نژاد چهار تاکسیران امین ارومیه بودند که به واسطه امانتداری و باز پس‌دادن وجوه نقد، طلا و جواهرات جا مانده مسافران در تاکسی برای نخستین بار تندیس تاکسیران امین را دریافت کردند.

در حال حاضر 2 هزار و 556 تاکسی گردشی در ارومیه فعالیت می‌کنند که در مرحله اول اجرای طرح 2 هزار و 86 دستگاه تاکسی با دریافت کپسول آتش‌نشانی با آتش‌نشانان در سطح شهر همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول