اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مسابقات جودوی قهرمانی کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت جودوی استان کرمان گفت: برترین جودو‌کاران نونهال استان کرمان پس از برگزاری یک دوره رقابت قهرمانی استان در مجموعه شهید مغفوری با شرکت 150 ورزشکار معرفی شدند.

مسابقات جودوی قهرمانی کرمان پایان یافت

محمد اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی جودوی نونهالان استان کرمان اظهار داشت: ‌این مسابقا‌ت به میزبانی مجموعه ورزشی شهید مغفوری و با شرکت 150 جودوکار از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، رفسنجان، کوهبنان، شهداد، عنبرآباد، کهنوج و زرند برگزار شد. 

وی با اشاره به قهرمانی تیم سیرجان در این مسابقات ابراز داشت:‌ این تیم در نهایت با کسب شش مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز جایگاه نخست این مسابقات را از آن خود کرد.

اکبری تصریح کرد: تیم‌ رفسنجان با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 3 مدال برنز دوم شد و کرمان با کسب یک مدال طلا، 3 مدال نقره و 11 مدال برنز به عنوان سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

سرپرست هیئت جودوی استان کرمان بیان داشت: در بخش انفرادی نیز ‌علی حسنی‌ از رفسنجان، ‌ابوالفضل میرزایی‌ از رفسنجان، ‌علی اصغر خراسانی‌ از سیرجان، ‌محمدصادق کریمی‌ از سیرجان و ‌محمد‌علی میرزایی‌ از زرند به ترتیب در وزن‌های منهای 25، 28، 32، 35 و 38 کیلوگرم رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: ‌حسن حریری‌ از سیرجان، ‌امین کریمی‌ از سیرجان، ‌مجید نژاد‌شاه‌بداغی‌ از سیرجان، ‌ابوالفضل عبدلی‌ از کوهبنان، ‌احسان جباری‌ از کرمان و ‌پارسا وکیلی‌پور‌ از سیرجان به ترتیب در وزن‌های  منهای 42، 46، 50، 55، 60 و به اضافه 60 کیلوگرم رتبه نخست را به دست آوردند.

اکبری یکی از اصلی‌ترین مشکلات جودو در استان کرمان را مباحث آموزشی دانست.

وی افزود: جودو در استان کرمان دارای استعدادهای خوبی است، اما ضعف در اطلاع‌رسانی و تبلیغات پیرامون این رشته و همچنین مرگ مرحوم بهرامی استاد و پیشکسوت ملی‌پوش این رشته روند حرکتی جودو در استان را با کندی و تعلل روبه‌رو ساخت.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول