اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از دو روز رقابت

تهران قهرمان جودو نوجوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: بعد از دو روز رقابت ورزشکاران نوجوان در اردبیل تیم جودو نوجوانان تهران قهرمان کشور شد.

تهران قهرمان جودو نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز و در مراسم پایانی مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور که در سالن رضا‌زاده اردبیل برگزار شد بعد از تیم تهران که با چهار طلا، یک نقره و سه برنز به مقام قهرمانی رسید جودو‌‌کاران استان البرز با کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز و همچنین تیم مازندران با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در این دوره از رقابت‌ها که در 9 وزن برگزار شد در وزن 90+ سجاد عسگریان از مازندران، در وزن 90- کیلوگرم فربد پور‌نقش‌پند از گیلان، در وزن 81- کیلوگرم حامد رشیدی از خراسان شمالی و در وزن 73- کیلوگرم امیر رضا واپسین از تهران به مقام‌های قهرمانی دست یافتند.

در وزن 66- کیلوگرم نیز حمید‌رضا ملک‌زاده از تهران به مقام قهرمانی رسید و در وزن 60- کیلوگرم نیز علیرضا خجسته از استان البرز در سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن 55- کیلوگرم کاویان بیراوند از لرستان، در وزن 50- کیلوگرم هاشم بهمنی از تهران و در وزن 46- کیلوگرم نیز علی موسی‌زاده از پایتخت به مقام قهرمانی درست یافت.

در اوزان‌های یاد شده نفرات دوم و سوم مشترک نیز معرفی شدند تا برگزیدگان این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی برای انتخاب نفرات برتر اعزام شوند.

در این رقابت‌ها که 350 جودوکار از تیم‌های مختلف استان‌های سراسر کشور حضور داشتند علیرضا خجسته از البرز تکنیکی‌ترین بازیکن معرفی شد و تیم اردبیل نیز کاپ اخلاق این رقابت‌ها را دریافت کرد.

در بخش مربیان برتر نیز از مربیان تیم‌های نوجوانان تهران، البرز و مازندران به ترتیب با اهدای هدایا و جوایزی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مسابقات که نائب رئیس فدراسیون جودو حضور داشت از تلاش‌ها و زحمات مسئولان ورزش استان به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت جودو اردبیل قدردانی و از میزبانی شایسته آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول