اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد خبر داد

طرح تربیت حافظ قرآن کریم در امامزادگان یزد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح تربیت حافظ قرآن کریم در امامزادگان یزد از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح تربیت حافظ قرآن کریم در امامزادگان یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد اظهار داشت: طرح تربیت حافظ قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در یزد به مرحله اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: این طرح در 36 امامزاده استان یزد در سه سطح کودکان هفت تا 12 سال، نوجوانان 13 تا 18 سال و گروه سنی 19 سال به بالا از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

حاتمی، زمان اجرای این طرح را از ابتدای ماه رمضان تا اوایل اسفند سال جاری برشمرد و اظهار داشت: تا پایان سال 3 هزار و 500 نفر در این طرح شرکت خواهند داشت.

وی افزود: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه حفظ قرآن کریم و نیز تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور که از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، اجرا می‌شود.

حاتمی با تاکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی به عنوان بخش مهمی از برنامه‌های سازمان اوقاف افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه فضای مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های مختلف و بر اساس نیاز مخاطبان دارا هستند.

وی همچنین طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان را از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه عنوان کرد و گفت: شروع این طرح با برنامه محفل انس با قرآن و عترت و با حضور قاریان بین‌المللی و استانی در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد است.

حاتمی در ادامه از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در آستان مقدس امامزادگان استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی یکی از برنامه‌های شاخص قرآنی ماه رمضان را طرح جزء خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد دانست و یادآور شد: این برنامه همه روزه از ساعت 17 و با پخش زنده از سیمای مرکز استان در آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول