اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

عده‌ای مغرضانه درصدد دامن‌زدن به مشکلات هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: امروز حفظ وحدت، حرکت در خط رهبری و خدمت صادقانه یک اصل است اما عده‌ای مغرضانه درصدد دامن‌زدن به مشکلات کشور و مردم هستند.

عده‌ای مغرضانه درصدد دامن‌زدن به مشکلات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیرکل بهزیستی فارس همراه بود، اظهار داشت: اگر تعامل، همدلی و وحدت در این شهرستان حاکم نباشد پیشبردی در امور حاصل نمی‌شود.

وی افزود: امروز با توجه به هجمه‌های دشمن وظیفه تک‌تک ما کمک و درک صحیح شرایط و موضع‌گیری‌ها، صحبت‌ها و حرکت‌های عالمانه و همراهی با نظام اسلامی در تمام عرصه‌هاست.

صمدنژاد ابتذال را وعده غرب برای بشر دانست و تصریح کرد: خوی حیوانی و استکباری غرب قابل پنهان‌شدن نیست و اجازه برابری و برادری را نمی‌دهد و تمام شعارهای پوشالی آنان برای به خدمت گرفتن و سلطه بر مردم جهان است.

فرماندار قیروکارزین با تاکید بر لزوم داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی اضافه کرد: عده‌ای گمان می‌کنند رابطه با آمریکا مشکلات ما را حل می‌کند اما طبق فرمایشات رهبری رابطه با استکبار رابطه گرگ و میش است و فلسفه استکبار دوستی و برادری را نمی‌داند و تنها راه مقابله با آن ایستادگی است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه میان مسئولان و مردم بیان کرد: دشمن همیشه در حال توطئه برای جدایی انداختن میان مسئولان و مردمی است که در تمام شرایط سخت جنگ و صلح به پای نظام ایستاده‌اند و عده‌ای نیز برای هوای نفس و در جنگ قدرت سرباز جبهه دشمن شده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز حفظ وحدت، حرکت در خط رهبری و خدمت صادقانه یک اصل است اما عده‌ای مغرضانه درصدد سوءاستفاده از اوضاع، دامن زدن به مشکلات کشور و مردم و آب به آسیاب دشمن ریختن هستند.

صمدنژاد گفت: باید طبق فرموده رهبری برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه تلاش کنیم چراکه کمرنگ‌شدن آثار دین و معنویت در جامعه تهدیدی اساسی و زمینه‌ساز نفوذ دشمن است.

به گزارش فارس، فرماندار قیروکارزین در این جلسه از مدیرکل بهزیستی فارس خواستار ارتقای بهزیستی در بخش افزر با توجه به وسعت و فاصله آن با مرکز شهرستان به نمایندگی، اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان، تامین نیروی فیزیوتراپ برای بهزیستی شهرستان و همچنین تامین امکاناتی نظیر ویلچر، تشک مواج و سایر اقلام برای معلولان این شهرستان با توجه به نیاز آنان شد و مدیرکل بهزیستی فارس نیز قول مساعد برای حل این مشکلات داد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول