اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مجتمع فرهنگی باغ عارف تا پایان امسال تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: پروژه مجتمع فرهنگی باغ عارف به عنوان پروژه مهر ماندگار واقع در شهر اردبیل تا پایان امسال آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مجتمع فرهنگی باغ عارف تا پایان امسال تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پس از بازدید از روند اجرای این پروژه و در جلسه‌ای با حضور پیمانکار که صبح امروز در محل استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: باید این پروژه را که سالیان سال است بلا تکلیف مانده بود و در دو سال اخیر با پیگیری‌های مستمر روند اجرایی آن سرعت گرفته است تا پایان سال تکمیل کرده و در اختیار اهالی استان و بهره‌بردار این پروژه (حوزه هنری) قرار دهیم.

وی به برخی انحراف پیمانکار این پروژه در اجرای مناسب و مطلوب پروژه بر اساس نظر شورای فنی اشاره کرد و گفت: قرار نیست پیمانکار پروژه از طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های مصوب شورای فنی در حوزه عمل و اجرا عدول کند و یا بخواهد خودسرانه خواسته‌های خود را اجرا کند.

استاندار اردبیل بیان داشت: بنده به عنوان استاندار اردبیل به هیچ پیمانکار و دستگاه اجرایی اجازه نمی‌دهم در حیف و میل اموال و بیت‌المال عمومی گامی بردارد و یا بخواهد از فرصت پیش آمده سوء استفاده کند چراکه چنین افراد و پیمانکارانی باید در دادگاه‌ها و مرجع قضایی پاسخگوی مردم باشند.

صابری تصریح  کرد: ما با احساس تکلیف شرعی در اجرای تمام پروژه‌ها باید ناظر اصلی را خداوند متعال بدانیم و با کیفی‌سازی کارها و دوری از هرگونه حیف و میل اموال رضایت مردم را نیز که رضایت الهی نیز در آن است جلب کنیم.

وی بی‌دقتی پیمانکار این پروژه علیرغم تاکید شورای فنی مبنی بر استفاده نکردن از سقف کاذب را یادآور شد و افزود: مجری این پروژه برخلاف نظر شورای فنی بخشی از فضای این ساختمان را با سقف کاذب کار کرده است در حالی که اصلاً نیازی به این کار نبوده است.

رئیس ستاد مهر ماندگار استان اردبیل با بیان اینکه قرار نبود در سالن‌های آمفی‌تئاتر ستون‌های بزرگی برپا شود و جلوی دید حاضران و بینندگان را بگیرد اضافه کرد: ما با پیگیری‌های مستمر از پیمانکار انتظار داریم نواقص را به سرعت برطرف کرده و پروژه باغ عارف را که تا دو سال پیش هیچ مسئولی حتی از فضای اجرای آن آگاهی نداشت به ثمر نشانده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

صابری در ادامه سخنان خود به برگزاری نشست‌های مستمر اطلاع‌رسانی از پروژه‌های مهر ماندگار و بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های یاد شده اشاره کرد و گفت: طی هفته جاری لیست نهایی پروژه‌های مهر ماندگار استان اردبیل را که جدیداً به پروژه‌های قبلی اضافه شده‌اند برای تصویب و تایید در اختیار مسئولان کشوری قرار می‌دهیم تا طی روزهای آینده نتیجه مورد نظر را در این زمینه ارائه دهند.

در بازدیدی که استاندار اردبیل از پروژه مجتمع فرهنگی باغ عارف اردبیل داشت به صورت کامل از تمام قسمت‌ها و روند اجرایی پروژه بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفت.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول