اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دستگاه‌ها در تامین زیرساخت‌های مسکن مهر تعلل نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر لزوم تسریع در تامین زیر ساخت‌ها و تکمیل واحدها از دستگاه‌های مسئول خواست تا با توجه به مشکلات متقاضیان، نسبت به تحویل سریع واحدهای ساخته شده اقدام کنند.

دستگاه‌ها در تامین زیرساخت‌های مسکن مهر تعلل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم به همراه معاونین و مدیران دستگاه‌ها، از روند اجرایی طرح‌های مسکن مهر استان در محلات 9 گانه پردیسان بازدید کرد.

کرم‌رضا پیریایی در پایان این بازدید و در نشست جمع‌بندی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) پردیسان اظهار کرد: امروز برای نخستین بار توفیقی حاصل شد تا بازدید مفصلی از مجموعه پروژه‌های مسکن استان داشته و از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح‌ها قرار بگیرم.

وی از تشکیل جلسه شورای تامین مسکن استان قبل از بازدید خبر داد و گفت: این جلسات و بازدیدها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کاری این بخش مدنظر بوده است و استمرار خواهد داشت.

استاندار قم از منطقه پردیسان به عنوان یکی از مناطق ثقل جمعیتی شهر قم در آینده نام برد و گفت: از مجموع 37 هزار سهمیه واحد مسکن مهر استان، 27 هزار واحد آن در این منطقه احداث می‌شود.

پیریایی با اشاره به وضعیت کلی پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر استان در پردیسان تصریح کرد: پروژه‌های در حال ساخت در این منطقه، از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و تعدادی از واحدها آماده بهره‌برداری است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تامین زیرساخت‌ها و تکمیل واحدها از دستگاه‌های مسئول خواست تا با توجه به مشکلات متقاضیان، نسبت به تحویل سریع واحدهای ساخته شده اقدام کنند.

استاندار قم همچنین توجه به تامین زیرساخت‌های روبنایی طرح‌های مسکن مهر را ضروری خواند و گفت: همزمان با تکمیل و واگذاری واحدها، باید ایجاد تاسیسات ضروری در بخش‌های حمل و نقل، خدمات عمومی، آموزشی و رفاهی پیگیری و عملیاتی شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول