اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان خبر داد

توزیع سبد غذایی به خانواده‌ زندانیان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان گفت: سبد غذایی شامل 15 قلم مواد غذایی و بهداشتی به خانواده‌ زندانیان استان زنجان توزیع می‌شود.

توزیع سبد غذایی به خانواده‌ زندانیان زنجانی

هادی نصرتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 3 هزار و 300 نفر تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه این انجمن از 5 هزار نفر حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: خدمات انجمن حمایت از زندانیان استان به همه زندانیان ارائه می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان از توزیع سبد غذایی به خانواده‌های زندانیان در هفته جاری خبر داد و افزود: توزیع این سبد غذایی که شامل 15 قلم مواد غذایی و بهداشتی است، از امروز آغاز شده است.

وی ارزش غذایی هر سبد غذایی را 70 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این میزان با 220 هزار تومان نسبت به تعداد اعضای خانواده‌ها افزایش می‌یابد.

نصرتی با اشاره به اینکه در طول سال هشت سبد غذایی به خانواده‌های زندانیان داده می‌شود، افزود: ارزش ریالی این سبدها حداقل 20 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در مناسبت‌های ویژه از جمله ماه محرم، رمضان و عید این سبد غذایی دو برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: وجوه نقدی نیز به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده ارائه می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با اشاره به اینکه به هر یک از اعضای خانوار در روزهای پایانی سال 30 هزار تومان ارائه می‌شود، یادآور شد: در طول سال هزینه تحصیلی نیز به دانش‌آموزان و دانشجویان از سوی انجمن در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه به دانش‌آموزان دوره ابتدایی 65 هزار تومان ارائه می‌شود، افزود: برای دانش‌آموزان دوره راهنمایی و متوسطه نیز به ترتیب 75 و 85 هزار تومان ارائه می‌شود.

نصرتی از ارائه 120 هزار تومان هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش این انجمن خبر داد و یادآور شد:  هزینه درمان خانواده‌های نیازمند نیز از سوی انجمن در نظر تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهانه یک میلیون تومان در اختیار رئیس زندان برای توزیع در بین زندانیان نیازمند قرار داده می‌شود، خاطرنشان کرد: سه مددکار نیز مشکلات و مسائل زندانیان را احصا کرده و به این مشکلات رسیدگی می‌کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان از ارائه وام اشتغال، مسکن، ازدواج و ضروری به خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان در سطح کشور نمونه بوده و از نظر درآمد و هزینه انجمن برتر کشور است.

وی با بیان اینکه تنها چهار نفر پرسنل فعالیت‌های انجمن را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: تنها دغدغه انجمن بی‌توجه مسئولان به این نهاد خودجوش است که بودجه دولتی ندارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول