اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیل راه مواصلاتی ‌6 روستای آذربایجان‌غربی را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: راه مواصلاتی شش روستا با مرکز چالدران به دلیل جاری‌شدن سیلاب مسدود شد.

سیل راه مواصلاتی ‌6 روستای آذربایجان‌غربی را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران اظهار داشت: جاری‌شدن سیلاب باعث آبگرفتگی 40 واحد مسکونی و مسدودشدن راه مواصلاتی شش روستا با مرکز شهرستان شده است.

وی افزود: شورای مدیریت بحران و دستگاه قضایی باید در راستای انجام به موقع و سریع امور پیشگیرانه تعامل و همکاری داشته باشند.

فرماندار چالدران بر آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌های طبیعی تاکید و اضافه کرد: مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران باید از هرگونه مسامحه‌کاری در امور بحرانی پرهیز کند.

قلی‌پور با بیان اینکه مسامحه‌کاری و عدم اعمال تدابیر مناسب در مواقع بحرانی باعث به خطر افتادن جان و مال مردم شهر می‌شود، تصریح کرد: حفظ جان و مال مردم شهرستان در اولویت همه امور قرار دارد.

وی در ادامه از ضعف عملکرد اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در سیلاب روز گذشته کوی ولیعصر این شهر انتقاد و بر همکاری و تعامل تنگاتنگ شورای مدیریت بحران و دستگاه قضایی تاکید کرد.

فرماندار چالدران همچنین به سیلاب روز گذشته در کوی ولیعصر شهر سیه‌چشمه اشاره کرد و گفت: مسئولان مربوطه باید در مواقع ضروری با جدیت و با در نظر گرفتن اولویت‌ها به صورت ضربتی وارد عمل شوند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران میزان خسارات وارده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول